Análise do uso de metodologias em relação as criações das coleções de marcas catarinenses
Autor(a) principal: | |
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Data de Publicação: | 2019 |
Tipo de documento: | Trabalho de conclusão de curso |
Idioma: | por |
Título da fonte: | Repositório Universitário da Ânima (RUNA) |
Texto Completo: | https://repositorio.animaeducacao.com.br/handle/ANIMA/7754 |
Resumo: | The justification of this project refers to the contemporary world, in which man lives surrounded by a cultural effervescence and a constant search for updates, innovations, trends and new products. There are currently several companies specializing in trend studies that capture the wants and needs of man and it is from this concept that many companies create their collections. Within this context, it is based on the importance of the present work to analyze from the project methodologies presented throughout this project, how the methodologies are appropriated to better define the marketing strategies and build more lasting bonds with their consumers in order to satisfy and retain them. |
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Análise do uso de metodologias em relação as criações das coleções de marcas catarinensesMetodologias projetuaisColeçõesModaThe justification of this project refers to the contemporary world, in which man lives surrounded by a cultural effervescence and a constant search for updates, innovations, trends and new products. There are currently several companies specializing in trend studies that capture the wants and needs of man and it is from this concept that many companies create their collections. Within this context, it is based on the importance of the present work to analyze from the project methodologies presented throughout this project, how the methodologies are appropriated to better define the marketing strategies and build more lasting bonds with their consumers in order to satisfy and retain them.A justificativa desse projeto se remete ao mundo contemporâneo, no qual o homem vive rodeado de uma efervescência cultural e numa busca constante de atualizações, inovações, tendências e novos produtos. Atualmente existem diversas empresas especializadas em estudos de tendências que captam os desejos e necessidades do homem e é a partir desse conceito que muitas empresas criam suas coleções. Dentro desse contexto, fundamenta-se a importância do presente trabalho em analisar a partir de metodologias projetuais apresentadas ao longo desse projeto, como são feitas as apropriações dessas metodologias para melhor definição das estratégias mercadológicas e construção de vínculos mais duradouros com seus consumidores a fim de satisfazê-los e fidelizá-los.Corrêa, Tatiana PeixotoMoraes, Keila2020-06-30T14:08:01Z2020-11-28T22:30:48Z2020-06-30T14:08:01Z2020-11-28T22:30:48Z2019info:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis69 f.application/pdfhttps://repositorio.animaeducacao.com.br/handle/ANIMA/7754Tecnólogo em Design de Moda - FlorianópolisFlorianópolisAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Brazilhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/br/info:eu-repo/semantics/openAccessporreponame:Repositório Universitário da Ânima (RUNA)instname:Ânima Educaçãoinstacron:Ânima2020-12-01T19:24:01Zoai:repositorio.animaeducacao.com.br:ANIMA/7754Repositório InstitucionalPRIhttps://repositorio.animaeducacao.com.br/oai/requestcontato@animaeducacao.com.bropendoar:2020-12-01T19:24:01Repositório Universitário da Ânima (RUNA) - Ânima Educaçãofalse |
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