Kahoot! and socrative in higher education: a comparative study
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2019 |
Outros Autores: | , |
Tipo de documento: | Artigo de conferência |
Idioma: | eng |
Texto Completo: | http://hdl.handle.net/10400.8/5897 |
id |
RCAP_274b64bbc79a2eb613d67947624afd36 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:iconline.ipleiria.pt:10400.8/5897 |
network_name_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
title |
Kahoot! and socrative in higher education: a comparative study |
author |
Chagas, L. |
author2 |
Pires, A. Pais, S. |
topic |
Higher education Students Web tools Educational technology Comparative analysis |
publishDate |
2019 |
format |
conferenceObject |
url |
http://hdl.handle.net/10400.8/5897 |
language |
eng |
instname_str |
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
instacron_str |
RCAAP |