A score methodology to assess concept maps in medical education in the context of pathophysiology teaching

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Fonseca, Marta
Data de Publicação: 2020
Outros Autores: Oliveira, Beatriz, Martins, Pedro, Neuparth, Nuno, Rendas, António B.
Tipo de documento: Artigo de conferência
Idioma: eng
Texto Completo: http://hdl.handle.net/10362/101739
https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11163
id RCAP_ad26e1fee04426a4dab0a8b0793b3ba6
oai_identifier_str oai:run.unl.pt:10362/101739
network_name_str Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
title A score methodology to assess concept maps in medical education in the context of pathophysiology teaching
author Fonseca, Marta
author2 Oliveira, Beatriz
Martins, Pedro
Neuparth, Nuno
Rendas, António B.
topic Concept maps
Critical thinking
Medical Education
Pathophysiology
Score
Education
publishDate 2020
format conferenceObject
url http://hdl.handle.net/10362/101739
https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11163
language eng
instname_str Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
instacron_str RCAAP