Acceptability of active teaching-learning methodologies among dental students
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2020 |
Outros Autores: | , , |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por spa eng |
Texto Completo: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13693 |
id |
UNESP-15_574b347e446e79f84f73d56475a10aa7 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/13693 |
network_name_str |
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online) |
title |
Acceptability of active teaching-learning methodologies among dental students |
author |
Gontijo, Liliane Pereira Tannus |
author2 |
Herval, Álex Moreira Carcereri, Daniela Lemos Freitas, Sérgio Fernando Torres de |
topic |
Teaching Higher education Human resources in odontology Problem-based learning Dental schools. Enseñanza Educación superior Recursos humanos en odontología Aprendizaje basada en problemas Facultades de odontología. Ensino Educação superior Recursos humanos em odontologia Aprendizagem baseada em problemas Faculdades de odontologia. |
publishDate |
2020 |
format |
article |
url |
https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/13693 |
language |
por spa eng |
instname_str |
Universidade Estadual Paulista (UNESP) |
instacron_str |
UNESP |