Attitudinal barriers: The exclusion that limits the accessibility of people with disabilities

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Rodrigues, Marlene
Data de Publicação: 2022
Outros Autores: Bernardino, José Lourione Freitas, Moreira, Melissa Velanga
Tipo de documento: Artigo
Idioma: por
spa
eng
Texto Completo: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15058
id UNESP-15_b9cf4545b13a5b9f2b6798d05c332a6d
oai_identifier_str oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/15058
network_name_str Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online)
title Attitudinal barriers: The exclusion that limits the accessibility of people with disabilities
author Rodrigues, Marlene
author2 Bernardino, José Lourione Freitas
Moreira, Melissa Velanga
topic Inclusive education
Accessibility
Attitudinal barrier
Educación inclusiva
Accesibilidad
Barrera actitudinal
Educação Inclusiva
Acessibilidade
Barreira Atitudinal
publishDate 2022
format article
url https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15058
language por
spa
eng
instname_str Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron_str UNESP