Attitudinal barriers: The exclusion that limits the accessibility of people with disabilities
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2022 |
Outros Autores: | , |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por spa eng |
Texto Completo: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15058 |
id |
UNESP-15_b9cf4545b13a5b9f2b6798d05c332a6d |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/15058 |
network_name_str |
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online) |
title |
Attitudinal barriers: The exclusion that limits the accessibility of people with disabilities |
author |
Rodrigues, Marlene |
author2 |
Bernardino, José Lourione Freitas Moreira, Melissa Velanga |
topic |
Inclusive education Accessibility Attitudinal barrier Educación inclusiva Accesibilidad Barrera actitudinal Educação Inclusiva Acessibilidade Barreira Atitudinal |
publishDate |
2022 |
format |
article |
url |
https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15058 |
language |
por spa eng |
instname_str |
Universidade Estadual Paulista (UNESP) |
instacron_str |
UNESP |