The subjective configuration of the teaching of a special needs education teacher and its implications in pedagogical practice

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Santos, Geandra Claudia Silva
Data de Publicação: 2021
Outros Autores: Mitjáns Martínez, Albertina, Anache, Alexandra Ayach
Tipo de documento: Artigo
Idioma: por
spa
eng
Texto Completo: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15293
id UNESP-15_bd18a12a039b95ad823a8e66df970961
oai_identifier_str oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/15293
network_name_str Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online)
title The subjective configuration of the teaching of a special needs education teacher and its implications in pedagogical practice
author Santos, Geandra Claudia Silva
author2 Mitjáns Martínez, Albertina
Anache, Alexandra Ayach
topic Subjectivity
Subjective configuration
Teaching
Special needs education
Inclusion
Subjetividad
Configuración subjetiva
Docencia
Educación especial
Inclusión
Subjetividade
Configuração subjetiva
Docência
Educação especial
Inclusão
publishDate 2021
format article
url https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15293
language por
spa
eng
instname_str Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron_str UNESP