University governance and the process of inclusion of teachers college with physical disabilities, visual or hearing
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2016 |
Outros Autores: | , |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por |
Texto Completo: | https://revistas.unilasalle.edu.br/index.php/Educacao/article/view/2236-6377.16.34 |
id |
UNILASALLE-2_b1d8ec7a503bff5a753c5ad6477f0b86 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:ojs.revistas.unilasalle.edu.br:article/3224 |
network_name_str |
Revista Educação Ciência e Cultura |
title |
University governance and the process of inclusion of teachers college with physical disabilities, visual or hearing |
author |
de Souza, Mariana Pinkoski |
author2 |
Timm, Edgar Zanini Garin, Norberto da Cunha |
topic |
University Governance; People Management; Teacher College; Physical Disability; Visual or Hearing; Inclusion. Governança Universitária; Gestão de Pessoas; Professor Universitário; Deficiência Física; Visual ou Auditiva; Inclusão. |
publishDate |
2016 |
format |
article |
url |
https://revistas.unilasalle.edu.br/index.php/Educacao/article/view/2236-6377.16.34 |
language |
por |
instname_str |
Universidade La Salle (UNILASALLE) |
instacron_str |
UNILASALLE |