University governance and the process of inclusion of teachers college with physical disabilities, visual or hearing

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: de Souza, Mariana Pinkoski
Data de Publicação: 2016
Outros Autores: Timm, Edgar Zanini, Garin, Norberto da Cunha
Tipo de documento: Artigo
Idioma: por
Texto Completo: https://revistas.unilasalle.edu.br/index.php/Educacao/article/view/2236-6377.16.34
id UNILASALLE-2_b1d8ec7a503bff5a753c5ad6477f0b86
oai_identifier_str oai:ojs.revistas.unilasalle.edu.br:article/3224
network_name_str Revista Educação Ciência e Cultura
title University governance and the process of inclusion of teachers college with physical disabilities, visual or hearing
author de Souza, Mariana Pinkoski
author2 Timm, Edgar Zanini
Garin, Norberto da Cunha
topic University Governance; People Management; Teacher College; Physical Disability; Visual or Hearing; Inclusion.
Governança Universitária; Gestão de Pessoas; Professor Universitário; Deficiência Física; Visual ou Auditiva; Inclusão.
publishDate 2016
format article
url https://revistas.unilasalle.edu.br/index.php/Educacao/article/view/2236-6377.16.34
language por
instname_str Universidade La Salle (UNILASALLE)
instacron_str UNILASALLE