Levels of phonological awareness, working memory, and lexical knowledge in elementary school children

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Bandini, Heloisa Helena Motta
Data de Publicação: 2013
Outros Autores: Santos, Flávia Heloísa [UNESP], Souza, Deisy das Graças de
Tipo de documento: Artigo
Idioma: eng
Texto Completo: http://hdl.handle.net/11449/135120
http://dx.doi.org/10.1590/1982-43272356201307
id UNSP_bf887ebe39f8173e4b4b62a67342b285
oai_identifier_str oai:repositorio.unesp.br:11449/135120
network_name_str Repositório Institucional da UNESP
title Levels of phonological awareness, working memory, and lexical knowledge in elementary school children
author Bandini, Heloisa Helena Motta
author2 Santos, Flávia Heloísa [UNESP]
Souza, Deisy das Graças de
topic Memória operacional
Linguagem
Leitura
Consciência fonológica
Working memory
Language
Reading
Phonological awareness
Memoria operacional
Lenguaje
Lectura
Conciencia fonológica
publishDate 2013
format article
url http://hdl.handle.net/11449/135120
http://dx.doi.org/10.1590/1982-43272356201307
language eng
instname_str Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron_str UNESP