Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: |
Shuqair, Saleh |
Data de Publicação: |
2021 |
Outros Autores: |
Pinto, Diego Costa,
Mattila, Anna S. |
Tipo de documento: |
Artigo
|
Idioma: |
eng |
Título da fonte: |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
Texto Completo: |
http://hdl.handle.net/10362/125153
|
Resumo: |
Shuqair, S., Pinto, D. C., & Mattila, A. S. (2021). An empathy lens into peer service providers: Personal versus commercial hosts. International Journal of Hospitality Management, 99, 1-10. [103073]. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2021.103073 --------------------------------- This paper was funded by Fundacao para a Ciencia e Tecnologia, Portugal. Funding number: DSAIPA/DS/0113/2019 Data Science and Over-Indebtedness: Use of Artificial Intelligence Algorithms in Credit Consumption and Indebtedness Conciliation in Portugal. Diego Costa Pinto. Universidade Nova de Lisboa (UNL). |