LEONARDOS, Ana Cristina. Oportunitíes to learn academic Skills in the Brazilian public schools: a comparative case study. Stanford, 1990. Tese (Doutorado) - Stanford University, 1990

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Gusso, Divonzir Arthur
Data de Publicação: 2008
Tipo de documento: Artigo
Idioma: por
Título da fonte: Em Aberto
Texto Completo: http://emaberto.inep.gov.br/index.php/emaberto/article/view/1821
id INEP-1_6191c034497da2e4966033d31f9f841c
oai_identifier_str oai:ojs.172.29.9.66:article/1821
network_acronym_str INEP-1
network_name_str Em Aberto
spelling LEONARDOS, Ana Cristina. Oportunitíes to learn academic Skills in the Brazilian public schools: a comparative case study. Stanford, 1990. Tese (Doutorado) - Stanford University, 1990Instituto Nacional de Estudos e Pesquisas Educacionais2008-01-09info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttp://emaberto.inep.gov.br/index.php/emaberto/article/view/182110.24109/2176-6673.emaberto.10i50/51.1821Em Aberto; v. 10, n. 50/51 (1991): BALANÇO DA ATUAL POLÍTICA EDUCACIONAL E FRAGMENTAÇÃO DAS AÇÕES EDUCATIVAS: INICIANDO A DISCUSSÃO217666730104-103710.24109/2176-6673.emaberto.10i50/51reponame:Em Abertoinstname:INEPinstacron:INEPporhttp://emaberto.inep.gov.br/index.php/emaberto/article/view/1821/1792Direitos autorais 2008 Em Abertohttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0info:eu-repo/semantics/openAccessGusso, Divonzir Arthur2019-06-08T14:45:04Zmail@mail.com -
dc.title.none.fl_str_mv LEONARDOS, Ana Cristina. Oportunitíes to learn academic Skills in the Brazilian public schools: a comparative case study. Stanford, 1990. Tese (Doutorado) - Stanford University, 1990
title LEONARDOS, Ana Cristina. Oportunitíes to learn academic Skills in the Brazilian public schools: a comparative case study. Stanford, 1990. Tese (Doutorado) - Stanford University, 1990
spellingShingle LEONARDOS, Ana Cristina. Oportunitíes to learn academic Skills in the Brazilian public schools: a comparative case study. Stanford, 1990. Tese (Doutorado) - Stanford University, 1990
Gusso, Divonzir Arthur
title_short LEONARDOS, Ana Cristina. Oportunitíes to learn academic Skills in the Brazilian public schools: a comparative case study. Stanford, 1990. Tese (Doutorado) - Stanford University, 1990
title_full LEONARDOS, Ana Cristina. Oportunitíes to learn academic Skills in the Brazilian public schools: a comparative case study. Stanford, 1990. Tese (Doutorado) - Stanford University, 1990
title_fullStr LEONARDOS, Ana Cristina. Oportunitíes to learn academic Skills in the Brazilian public schools: a comparative case study. Stanford, 1990. Tese (Doutorado) - Stanford University, 1990
title_full_unstemmed LEONARDOS, Ana Cristina. Oportunitíes to learn academic Skills in the Brazilian public schools: a comparative case study. Stanford, 1990. Tese (Doutorado) - Stanford University, 1990
title_sort LEONARDOS, Ana Cristina. Oportunitíes to learn academic Skills in the Brazilian public schools: a comparative case study. Stanford, 1990. Tese (Doutorado) - Stanford University, 1990
author Gusso, Divonzir Arthur
author_facet Gusso, Divonzir Arthur
author_role author
dc.contributor.author.fl_str_mv Gusso, Divonzir Arthur
publishDate 2008
dc.date.none.fl_str_mv 2008-01-09
dc.type.none.fl_str_mv
dc.type.driver.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
format article
status_str publishedVersion
dc.identifier.uri.fl_str_mv http://emaberto.inep.gov.br/index.php/emaberto/article/view/1821
10.24109/2176-6673.emaberto.10i50/51.1821
url http://emaberto.inep.gov.br/index.php/emaberto/article/view/1821
identifier_str_mv 10.24109/2176-6673.emaberto.10i50/51.1821
dc.language.iso.fl_str_mv por
language por
dc.relation.none.fl_str_mv http://emaberto.inep.gov.br/index.php/emaberto/article/view/1821/1792
dc.rights.driver.fl_str_mv Direitos autorais 2008 Em Aberto
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0
info:eu-repo/semantics/openAccess
rights_invalid_str_mv Direitos autorais 2008 Em Aberto
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0
eu_rights_str_mv openAccess
dc.format.none.fl_str_mv application/pdf
dc.publisher.none.fl_str_mv Instituto Nacional de Estudos e Pesquisas Educacionais
publisher.none.fl_str_mv Instituto Nacional de Estudos e Pesquisas Educacionais
dc.source.none.fl_str_mv Em Aberto; v. 10, n. 50/51 (1991): BALANÇO DA ATUAL POLÍTICA EDUCACIONAL E FRAGMENTAÇÃO DAS AÇÕES EDUCATIVAS: INICIANDO A DISCUSSÃO
21766673
0104-1037
10.24109/2176-6673.emaberto.10i50/51
reponame:Em Aberto
instname:INEP
instacron:INEP
reponame_str Em Aberto
collection Em Aberto
instname_str INEP
instacron_str INEP
institution INEP
repository.name.fl_str_mv -
repository.mail.fl_str_mv mail@mail.com
_version_ 1635981640496840704