Lemonaid and chariTea evolving social and organic soft drink brands in California
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2016 |
Tipo de documento: | Dissertação |
Idioma: | eng |
Título da fonte: | Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
Texto Completo: | http://hdl.handle.net/10362/20486 |
Resumo: | CEMS |
id |
RCAP_84c56cd645cd5a7136eaa313b5c33ec7 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:run.unl.pt:10362/20486 |
network_acronym_str |
RCAP |
network_name_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository_id_str |
7160 |
spelling |
Lemonaid and chariTea evolving social and organic soft drink brands in CaliforniaReady-to-drink beveragesStartupsMarket entryValuation methodsDomínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e GestãoCEMSThis Work Project results from a CEMS MIM Business Project developed with Lemonaid Beverages in Vienna, Austria. The project aims at developing a successful market entry strategy for the company upon its expansion to California in the Summer of 2016. Insights will be drawn regarding brand perception, purchasing behaviour, market trends and size, competition, and marketing mix strategy — including recommendations on Product, Place, Price and Promotion. In addition, a link between this practical project and the field of Finance will be provided. Through a thorough literature review, a theoretical discussion on the most appropriate valuation methods for startups will be presented.Klein, JonasRUNRodrigues, Carlos Eduardo Marques2019-07-01T00:30:20Z2016-09-162016-09-16T00:00:00Zinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/masterThesisapplication/pdfhttp://hdl.handle.net/10362/20486TID:201528924enginfo:eu-repo/semantics/embargoedAccessreponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAP2024-03-11T04:05:02Zoai:run.unl.pt:10362/20486Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openaireopendoar:71602024-03-20T03:26:15.358908Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse |
dc.title.none.fl_str_mv |
Lemonaid and chariTea evolving social and organic soft drink brands in California |
title |
Lemonaid and chariTea evolving social and organic soft drink brands in California |
spellingShingle |
Lemonaid and chariTea evolving social and organic soft drink brands in California Rodrigues, Carlos Eduardo Marques Ready-to-drink beverages Startups Market entry Valuation methods Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
title_short |
Lemonaid and chariTea evolving social and organic soft drink brands in California |
title_full |
Lemonaid and chariTea evolving social and organic soft drink brands in California |
title_fullStr |
Lemonaid and chariTea evolving social and organic soft drink brands in California |
title_full_unstemmed |
Lemonaid and chariTea evolving social and organic soft drink brands in California |
title_sort |
Lemonaid and chariTea evolving social and organic soft drink brands in California |
author |
Rodrigues, Carlos Eduardo Marques |
author_facet |
Rodrigues, Carlos Eduardo Marques |
author_role |
author |
dc.contributor.none.fl_str_mv |
Klein, Jonas RUN |
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Rodrigues, Carlos Eduardo Marques |
dc.subject.por.fl_str_mv |
Ready-to-drink beverages Startups Market entry Valuation methods Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
topic |
Ready-to-drink beverages Startups Market entry Valuation methods Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
description |
CEMS |
publishDate |
2016 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2016-09-16 2016-09-16T00:00:00Z 2019-07-01T00:30:20Z |
dc.type.status.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
format |
masterThesis |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
http://hdl.handle.net/10362/20486 TID:201528924 |
url |
http://hdl.handle.net/10362/20486 |
identifier_str_mv |
TID:201528924 |
dc.language.iso.fl_str_mv |
eng |
language |
eng |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
eu_rights_str_mv |
embargoedAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
application/pdf |
dc.source.none.fl_str_mv |
reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação instacron:RCAAP |
instname_str |
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
instacron_str |
RCAAP |
institution |
RCAAP |
reponame_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
collection |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository.name.fl_str_mv |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
repository.mail.fl_str_mv |
|
_version_ |
1799137893084561408 |