Customer analysis in the Portuguese toy market a customer relationship management project for science4you: Report: D – Strategic Analysis and Recommendations on CRM for the Independent FOMO Adult Segment

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Nogueira, Maria do Carmo Vaz Portugal Pinto
Data de Publicação: 2020
Tipo de documento: Dissertação
Idioma: eng
Título da fonte: Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Texto Completo: http://hdl.handle.net/10362/110139
id RCAP_e99302a9a1f351edf8caab6af3f883b8
oai_identifier_str oai:run.unl.pt:10362/110139
network_acronym_str RCAP
network_name_str Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
repository_id_str 7160
spelling Customer analysis in the Portuguese toy market a customer relationship management project for science4you: Report: D – Strategic Analysis and Recommendations on CRM for the Independent FOMO Adult SegmentBrand managementDomínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e GestãoKemna, LenaCasquinho, Constança MonteiroRUNNogueira, Maria do Carmo Vaz Portugal Pinto2021-05-22T00:30:42Z2020-06-012020-05-222020-06-01T00:00:00Zinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/masterThesisapplication/pdfhttp://hdl.handle.net/10362/110139TID:202524159enginfo:eu-repo/semantics/openAccessreponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAP2024-03-11T04:54:10Zoai:run.unl.pt:10362/110139Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openaireopendoar:71602024-03-20T03:41:34.934308Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse
dc.title.none.fl_str_mv Customer analysis in the Portuguese toy market a customer relationship management project for science4you: Report: D – Strategic Analysis and Recommendations on CRM for the Independent FOMO Adult Segment
title Customer analysis in the Portuguese toy market a customer relationship management project for science4you: Report: D – Strategic Analysis and Recommendations on CRM for the Independent FOMO Adult Segment
spellingShingle Customer analysis in the Portuguese toy market a customer relationship management project for science4you: Report: D – Strategic Analysis and Recommendations on CRM for the Independent FOMO Adult Segment
Nogueira, Maria do Carmo Vaz Portugal Pinto
Brand management
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
title_short Customer analysis in the Portuguese toy market a customer relationship management project for science4you: Report: D – Strategic Analysis and Recommendations on CRM for the Independent FOMO Adult Segment
title_full Customer analysis in the Portuguese toy market a customer relationship management project for science4you: Report: D – Strategic Analysis and Recommendations on CRM for the Independent FOMO Adult Segment
title_fullStr Customer analysis in the Portuguese toy market a customer relationship management project for science4you: Report: D – Strategic Analysis and Recommendations on CRM for the Independent FOMO Adult Segment
title_full_unstemmed Customer analysis in the Portuguese toy market a customer relationship management project for science4you: Report: D – Strategic Analysis and Recommendations on CRM for the Independent FOMO Adult Segment
title_sort Customer analysis in the Portuguese toy market a customer relationship management project for science4you: Report: D – Strategic Analysis and Recommendations on CRM for the Independent FOMO Adult Segment
author Nogueira, Maria do Carmo Vaz Portugal Pinto
author_facet Nogueira, Maria do Carmo Vaz Portugal Pinto
author_role author
dc.contributor.none.fl_str_mv Kemna, Lena
Casquinho, Constança Monteiro
RUN
dc.contributor.author.fl_str_mv Nogueira, Maria do Carmo Vaz Portugal Pinto
dc.subject.por.fl_str_mv Brand management
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
topic Brand management
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
publishDate 2020
dc.date.none.fl_str_mv 2020-06-01
2020-05-22
2020-06-01T00:00:00Z
2021-05-22T00:30:42Z
dc.type.status.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.driver.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/masterThesis
format masterThesis
status_str publishedVersion
dc.identifier.uri.fl_str_mv http://hdl.handle.net/10362/110139
TID:202524159
url http://hdl.handle.net/10362/110139
identifier_str_mv TID:202524159
dc.language.iso.fl_str_mv eng
language eng
dc.rights.driver.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/openAccess
eu_rights_str_mv openAccess
dc.format.none.fl_str_mv application/pdf
dc.source.none.fl_str_mv reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
instname_str Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
instacron_str RCAAP
institution RCAAP
reponame_str Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
collection Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
repository.name.fl_str_mv Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
repository.mail.fl_str_mv
_version_ 1799138028945408000