How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Martins, Luís
Data de Publicação: 2017
Tipo de documento: Dissertação
Idioma: eng
Título da fonte: Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Texto Completo: http://hdl.handle.net/10362/25214
id RCAP_f97f10d6d35cda8f93b2258ef47591c1
oai_identifier_str oai:run.unl.pt:10362/25214
network_acronym_str RCAP
network_name_str Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
repository_id_str 7160
spelling How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e GestãoSilveira, Catherine daRUNMartins, Luís2020-01-20T01:30:31Z2017-01-202017-01-20T00:00:00Zinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/masterThesisapplication/pdfapplication/pdfhttp://hdl.handle.net/10362/25214TID:201715317enginfo:eu-repo/semantics/embargoedAccessreponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAP2024-05-22T17:28:35Zoai:run.unl.pt:10362/25214Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openairemluisa.alvim@gmail.comopendoar:71602024-05-22T17:28:35Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse
dc.title.none.fl_str_mv How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?
title How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?
spellingShingle How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?
Martins, Luís
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
title_short How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?
title_full How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?
title_fullStr How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?
title_full_unstemmed How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?
title_sort How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?
author Martins, Luís
author_facet Martins, Luís
author_role author
dc.contributor.none.fl_str_mv Silveira, Catherine da
RUN
dc.contributor.author.fl_str_mv Martins, Luís
dc.subject.por.fl_str_mv Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
topic Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
publishDate 2017
dc.date.none.fl_str_mv 2017-01-20
2017-01-20T00:00:00Z
2020-01-20T01:30:31Z
dc.type.status.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.driver.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/masterThesis
format masterThesis
status_str publishedVersion
dc.identifier.uri.fl_str_mv http://hdl.handle.net/10362/25214
TID:201715317
url http://hdl.handle.net/10362/25214
identifier_str_mv TID:201715317
dc.language.iso.fl_str_mv eng
language eng
dc.rights.driver.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
eu_rights_str_mv embargoedAccess
dc.format.none.fl_str_mv application/pdf
application/pdf
dc.source.none.fl_str_mv reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
instname_str Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
instacron_str RCAAP
institution RCAAP
reponame_str Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
collection Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
repository.name.fl_str_mv Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
repository.mail.fl_str_mv mluisa.alvim@gmail.com
_version_ 1817545608411480064