How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2017 |
Tipo de documento: | Dissertação |
Idioma: | eng |
Título da fonte: | Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
Texto Completo: | http://hdl.handle.net/10362/25214 |
id |
RCAP_f97f10d6d35cda8f93b2258ef47591c1 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:run.unl.pt:10362/25214 |
network_acronym_str |
RCAP |
network_name_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository_id_str |
7160 |
spelling |
How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public?Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e GestãoSilveira, Catherine daRUNMartins, Luís2020-01-20T01:30:31Z2017-01-202017-01-20T00:00:00Zinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/masterThesisapplication/pdfapplication/pdfhttp://hdl.handle.net/10362/25214TID:201715317enginfo:eu-repo/semantics/embargoedAccessreponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAP2024-05-22T17:28:35Zoai:run.unl.pt:10362/25214Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openairemluisa.alvim@gmail.comopendoar:71602024-05-22T17:28:35Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse |
dc.title.none.fl_str_mv |
How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public? |
title |
How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public? |
spellingShingle |
How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public? Martins, Luís Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
title_short |
How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public? |
title_full |
How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public? |
title_fullStr |
How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public? |
title_full_unstemmed |
How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public? |
title_sort |
How to attract new potential publication to Gulbenkian Música without losing the current ones? which marketing strategy should Gulbenkian música follow to convert the Silver public into gold public? |
author |
Martins, Luís |
author_facet |
Martins, Luís |
author_role |
author |
dc.contributor.none.fl_str_mv |
Silveira, Catherine da RUN |
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Martins, Luís |
dc.subject.por.fl_str_mv |
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
topic |
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
publishDate |
2017 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2017-01-20 2017-01-20T00:00:00Z 2020-01-20T01:30:31Z |
dc.type.status.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
format |
masterThesis |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
http://hdl.handle.net/10362/25214 TID:201715317 |
url |
http://hdl.handle.net/10362/25214 |
identifier_str_mv |
TID:201715317 |
dc.language.iso.fl_str_mv |
eng |
language |
eng |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
eu_rights_str_mv |
embargoedAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
application/pdf application/pdf |
dc.source.none.fl_str_mv |
reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação instacron:RCAAP |
instname_str |
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
instacron_str |
RCAAP |
institution |
RCAAP |
reponame_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
collection |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository.name.fl_str_mv |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
repository.mail.fl_str_mv |
mluisa.alvim@gmail.com |
_version_ |
1817545608411480064 |