How to bring substantial growth to the juices and nectars category in Portugal with the relaunch of the Compal brand: promotions and omnichannel strategy for Compal summo do dia

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Pimentel, Tomás Lino Vilela
Data de Publicação: 2020
Tipo de documento: Dissertação
Idioma: eng
Título da fonte: Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Texto Completo: http://hdl.handle.net/10362/104413
id RCAP_fc63997ac1938d9f281261679528709e
oai_identifier_str oai:run.unl.pt:10362/104413
network_acronym_str RCAP
network_name_str Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
repository_id_str 7160
spelling How to bring substantial growth to the juices and nectars category in Portugal with the relaunch of the Compal brand: promotions and omnichannel strategy for Compal summo do diaJuices And NectarsDomínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e GestãoVelosa, JorgeLourenço, CarolinaRUNPimentel, Tomás Lino Vilela2020-09-21T10:28:50Z2025-01-24T00:00:00Z2020-01-242020-01-062020-01-24T00:00:00Zinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/masterThesisapplication/pdfhttp://hdl.handle.net/10362/104413TID:202492494enginfo:eu-repo/semantics/embargoedAccessreponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAP2024-03-11T04:49:55Zoai:run.unl.pt:10362/104413Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openaireopendoar:71602024-03-20T03:40:13.115791Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse
dc.title.none.fl_str_mv How to bring substantial growth to the juices and nectars category in Portugal with the relaunch of the Compal brand: promotions and omnichannel strategy for Compal summo do dia
title How to bring substantial growth to the juices and nectars category in Portugal with the relaunch of the Compal brand: promotions and omnichannel strategy for Compal summo do dia
spellingShingle How to bring substantial growth to the juices and nectars category in Portugal with the relaunch of the Compal brand: promotions and omnichannel strategy for Compal summo do dia
Pimentel, Tomás Lino Vilela
Juices And Nectars
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
title_short How to bring substantial growth to the juices and nectars category in Portugal with the relaunch of the Compal brand: promotions and omnichannel strategy for Compal summo do dia
title_full How to bring substantial growth to the juices and nectars category in Portugal with the relaunch of the Compal brand: promotions and omnichannel strategy for Compal summo do dia
title_fullStr How to bring substantial growth to the juices and nectars category in Portugal with the relaunch of the Compal brand: promotions and omnichannel strategy for Compal summo do dia
title_full_unstemmed How to bring substantial growth to the juices and nectars category in Portugal with the relaunch of the Compal brand: promotions and omnichannel strategy for Compal summo do dia
title_sort How to bring substantial growth to the juices and nectars category in Portugal with the relaunch of the Compal brand: promotions and omnichannel strategy for Compal summo do dia
author Pimentel, Tomás Lino Vilela
author_facet Pimentel, Tomás Lino Vilela
author_role author
dc.contributor.none.fl_str_mv Velosa, Jorge
Lourenço, Carolina
RUN
dc.contributor.author.fl_str_mv Pimentel, Tomás Lino Vilela
dc.subject.por.fl_str_mv Juices And Nectars
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
topic Juices And Nectars
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
publishDate 2020
dc.date.none.fl_str_mv 2020-09-21T10:28:50Z
2020-01-24
2020-01-06
2020-01-24T00:00:00Z
2025-01-24T00:00:00Z
dc.type.status.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.driver.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/masterThesis
format masterThesis
status_str publishedVersion
dc.identifier.uri.fl_str_mv http://hdl.handle.net/10362/104413
TID:202492494
url http://hdl.handle.net/10362/104413
identifier_str_mv TID:202492494
dc.language.iso.fl_str_mv eng
language eng
dc.rights.driver.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
eu_rights_str_mv embargoedAccess
dc.format.none.fl_str_mv application/pdf
dc.source.none.fl_str_mv reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
instname_str Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
instacron_str RCAAP
institution RCAAP
reponame_str Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
collection Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
repository.name.fl_str_mv Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
repository.mail.fl_str_mv
_version_ 1799138017816870912