Impervious surfaces – landscapes, images, writings
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Data de Publicação: | 2022 |
Outros Autores: | , |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por |
Título da fonte: | Simbiótica |
Texto Completo: | https://periodicos.ufes.br/simbiotica/article/view/39808 |
Resumo: | In the word`s cut, the overture. We have followed with landscapes, images, writings in surfaces. Its graphic circumstances – unsustainable forms of other hearings – address the elusive and dissonant in gesture and thought. Here (in this article) we rehearse some improbable approaches between them trying to experience another way of narrating. Keywords: Landscapes; Images; Writings; Surfaces. |
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Impervious surfaces – landscapes, images, writingsImpérvias superfícies – paisagens, imagens, escritas Superficies impermeables – paisajes, imagines, escritosPaisagensImagensEscritasSuperfíciesIn the word`s cut, the overture. We have followed with landscapes, images, writings in surfaces. Its graphic circumstances – unsustainable forms of other hearings – address the elusive and dissonant in gesture and thought. Here (in this article) we rehearse some improbable approaches between them trying to experience another way of narrating. Keywords: Landscapes; Images; Writings; Surfaces.En la palabra tallada, la obertura. Caminamos con paisajes, imágenes, escrituras sobre sus superficies. Sus circunstancias gráficas – formas insostenibles de otras audiencias – abordan lo esquivo y disonante en el gesto y el pensamiento. Aquí (en este artículo) ensayamos algunas improbables aproximaciones entre ellas y experimentamos otras formas de narrar. Palabras llave: Paisajes; Imágenes; Escrituras; Superficies.No talho da palavra, a abertura. Percorremos, em superfícies, paisagens, imagens, escritas. Suas circunstâncias gráficas - insustentáveis matérias de outras escutas -, endereçam o fugidio e o dissonante em gesto e pensamento. Ensaiamos, aqui, algumas aproximações improváveis entre elas e experimentamos modos outros de narrar. Palavras-chave: Paisagens; Imagens; Escritas; Superfícies. Abstract In the word`s cut, the overture. We have followed with landscapes, images, writings in surfaces. Its graphic circumstances – unsustainable forms of other hearings – address the elusive and dissonant in gesture and thought. Here (in this article) we rehearse some improbable approaches between them trying to experience another way of narrating. Keywords: Landscapes; Images; Writings; Surfaces. Resumen En la palabra tallada, la obertura. Caminamos con paisajes, imágenes, escrituras sobre sus superficies. Sus circunstancias gráficas – formas insostenibles de otras audiencias – abordan lo esquivo y disonante en el gesto y el pensamiento. Aquí (en este artículo) ensayamos algunas improbables aproximaciones entre ellas y experimentamos otras formas de narrar. Palabras llave: Paisajes; Imágenes; Escrituras; Superficies.Universidade Federal do Espírito Santo. Programa de Pós-Graduação em Ciências Sociais2022-12-26info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttps://periodicos.ufes.br/simbiotica/article/view/3980810.47456/simbitica.v9i3.39808Simbiótica. Revista Eletrônica; v. 9 n. 3 (2022): Simbiótica; 184-1962316-162010.47456/simbitica.v9i3reponame:Simbióticainstname:Universidade Federal do Espírito Santo (UFES)instacron:UFESporhttps://periodicos.ufes.br/simbiotica/article/view/39808/26279Copyright (c) 2022 Marcus Alexandre Motta, Aline Trigueiro, Marcelo Linshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0info:eu-repo/semantics/openAccessMotta, Marcus AlexandreTrigueiro, AlineLins, Marcelo2022-12-28T14:13:58Zoai:periodicos.ufes.br:article/39808Revistahttps://periodicos.ufes.br/index.php/simbiotica/indexPUBhttps://periodicos.ufes.br/simbiotica/oairevistasimbiotica@gmail.com||2316-16202316-1620opendoar:2022-12-28T14:13:58Simbiótica - Universidade Federal do Espírito Santo (UFES)false |
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