From teacher education to knowledge in pedagogical practice: A commitment towards the context and to the sustainable development goals

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Zwierewicz, Marlene
Data de Publicação: 2023
Outros Autores: Santos, Adelcio Machado dos, Liz, Cristina Pereira Vieira de, Garrote Jurado, Ramón
Tipo de documento: Artigo
Idioma: por
spa
eng
Texto Completo: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/17767
id UNESP-15_6941bf563885491c8ab83a25d1e5b5dc
oai_identifier_str oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/17767
network_name_str Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online)
title From teacher education to knowledge in pedagogical practice: A commitment towards the context and to the sustainable development goals
author Zwierewicz, Marlene
author2 Santos, Adelcio Machado dos
Liz, Cristina Pereira Vieira de
Garrote Jurado, Ramón
topic Teacher education
Pedagogical practice
Relevant knowledge
Context
Sustainable Development Goals (SDG)
Formación docente
Práctica pedagógica
Conocimientos relevantes
Contexto
Objetivos de Desarrollo Sostenible (MDS)
Formação docente
Prática pedagógica
Conhecimento pertinente
Contexto
Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS)
publishDate 2023
format article
url https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/17767
language por
spa
eng
instname_str Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron_str UNESP