From teacher education to knowledge in pedagogical practice: A commitment towards the context and to the sustainable development goals
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2023 |
Outros Autores: | , , |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por spa eng |
Texto Completo: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/17767 |
id |
UNESP-15_6941bf563885491c8ab83a25d1e5b5dc |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/17767 |
network_name_str |
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online) |
title |
From teacher education to knowledge in pedagogical practice: A commitment towards the context and to the sustainable development goals |
author |
Zwierewicz, Marlene |
author2 |
Santos, Adelcio Machado dos Liz, Cristina Pereira Vieira de Garrote Jurado, Ramón |
topic |
Teacher education Pedagogical practice Relevant knowledge Context Sustainable Development Goals (SDG) Formación docente Práctica pedagógica Conocimientos relevantes Contexto Objetivos de Desarrollo Sostenible (MDS) Formação docente Prática pedagógica Conhecimento pertinente Contexto Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS) |
publishDate |
2023 |
format |
article |
url |
https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/17767 |
language |
por spa eng |
instname_str |
Universidade Estadual Paulista (UNESP) |
instacron_str |
UNESP |