Teachers, digital technologies and scholar inclusion: challenges of special educational policy at a brazilian region
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2021 |
Outros Autores: | , |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por spa eng |
Texto Completo: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15127 |
id |
UNESP-15_f711635d951981d6c5f22e017fd8363e |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/15127 |
network_name_str |
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online) |
title |
Teachers, digital technologies and scholar inclusion: challenges of special educational policy at a brazilian region |
author |
Ferreira, Fabiane da Silva |
author2 |
Rebelo, Andressa Santos Kassar, Mônica de Carvalho Magalhães |
topic |
Digital technologies School inclusion Special education Tecnologías digitales Inclusión escolar Educación especial Tecnologias digitais Inclusão escolar Educação especial |
publishDate |
2021 |
format |
article |
url |
https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15127 |
language |
por spa eng |
instname_str |
Universidade Estadual Paulista (UNESP) |
instacron_str |
UNESP |