Teachers, digital technologies and scholar inclusion: challenges of special educational policy at a brazilian region

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Ferreira, Fabiane da Silva
Data de Publicação: 2021
Outros Autores: Rebelo, Andressa Santos, Kassar, Mônica de Carvalho Magalhães
Tipo de documento: Artigo
Idioma: por
spa
eng
Texto Completo: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15127
id UNESP-15_f711635d951981d6c5f22e017fd8363e
oai_identifier_str oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/15127
network_name_str Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online)
title Teachers, digital technologies and scholar inclusion: challenges of special educational policy at a brazilian region
author Ferreira, Fabiane da Silva
author2 Rebelo, Andressa Santos
Kassar, Mônica de Carvalho Magalhães
topic Digital technologies
School inclusion
Special education
Tecnologías digitales
Inclusión escolar
Educación especial
Tecnologias digitais
Inclusão escolar
Educação especial
publishDate 2021
format article
url https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15127
language por
spa
eng
instname_str Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron_str UNESP