For a discursive practice of literacy: Making arguments explicit
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2023 |
Outros Autores: | , |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por spa eng |
Texto Completo: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/18512 |
id |
UNESP-15_fc8ade75df6fc252fc5f238d79274d26 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/18512 |
network_name_str |
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online) |
title |
For a discursive practice of literacy: Making arguments explicit |
author |
Smolka, Ana Luiza Bustamante |
author2 |
Nogueira, Ana Lúcia Horta Anjos, Daniela Dias dos |
topic |
Literacy Discourse practice Teaching relationships Cultural historical perspective Alfabetización Práctica discursiva Relaciones docentes Perspectiva histórico-cultural Alfabetização Prática discursiva Relações de ensino Perspectiva histórico-cultural |
publishDate |
2023 |
format |
article |
url |
https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/18512 |
language |
por spa eng |
instname_str |
Universidade Estadual Paulista (UNESP) |
instacron_str |
UNESP |