Transpersonal education: research in brazilian graduate studies
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2021 |
Outros Autores: | |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por eng |
Título da fonte: | Revista @mbienteeducação |
Texto Completo: | https://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/article/view/1055 |
Resumo: | This work had as objective to elaborate a mapping of studies produced in the Brazilian Postgraduate courses located in the Education and Transpersonal Psychology interface. The historical information and the geographic data presented contribute to a panoramic perception of the constitution and development in Brazil of the line of research called |
id |
UNICID_694555852adf1204e3c64e2c49ce5c54 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/1055 |
network_acronym_str |
UNICID |
network_name_str |
Revista @mbienteeducação |
repository_id_str |
|
spelling |
Transpersonal education: research in brazilian graduate studiesEducación transpersonal: investigación en posgrados brasileñosEducação transpessoal: pesquisas na pós-graduação brasileiraEducação transpessoalLinha de pesquisaPós-GraduaçãoBrasilTranspersonal educationResearch linePostgraduateBrazilEducación transpersonalLínea de investigaciónGraduadoBrasilThis work had as objective to elaborate a mapping of studies produced in the Brazilian Postgraduate courses located in the Education and Transpersonal Psychology interface. The historical information and the geographic data presented contribute to a panoramic perception of the constitution and development in Brazil of the line of research called Este trabajo tuvo como objetivo elaborar un mapeo de estudios producidos en el Posgrado Brasileño ubicado en la interfaz Educación y Psicología Transpersonal. La información histórica y los datos geográficos presentados contribuyen a una percepción panorámica de la constitución y desarrollo en Brasil de la línea de investigación denominada Este trabalho teve como objetivo elaborar um mapeamento de estudos produzidos na Pós-Graduação brasileira localizados na interface Educação e Psicologia Transpessoal. As informações históricas e os dados geográficos apresentados contribuem para uma percepção panorâmica da constituição e desenvolvimento no Brasil da linha de pesquisa denominada Universidade Cidade de São Paulo2021-12-16info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfapplication/pdftext/htmlhttps://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/article/view/105510.26843/v14.n3.2021.1055.p501-517Revista @mbienteeducação; (2021) v. 14, n. 3, set./dez.; 501-5171982-863210.26843/ae.v14.n3.2021reponame:Revista @mbienteeducaçãoinstname:Universidade Cidade de São Paulo (UNICID)instacron:UNICIDporenghttps://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/article/view/1055/848https://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/article/view/1055/849https://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/article/view/1055/855Copyright (c) 2022 Juliano Mainardes Waigainfo:eu-repo/semantics/openAccessWaiga, Juliano MainardesStoltz, Tania2022-10-14T18:35:41Zoai:ojs.pkp.sfu.ca:article/1055Revistahttp://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/oai1982-86321982-8632opendoar:2022-10-14T18:35:41Revista @mbienteeducação - Universidade Cidade de São Paulo (UNICID)false |
dc.title.none.fl_str_mv |
Transpersonal education: research in brazilian graduate studies Educación transpersonal: investigación en posgrados brasileños Educação transpessoal: pesquisas na pós-graduação brasileira |
title |
Transpersonal education: research in brazilian graduate studies |
spellingShingle |
Transpersonal education: research in brazilian graduate studies Waiga, Juliano Mainardes Educação transpessoal Linha de pesquisa Pós-Graduação Brasil Transpersonal education Research line Postgraduate Brazil Educación transpersonal Línea de investigación Graduado Brasil |
title_short |
Transpersonal education: research in brazilian graduate studies |
title_full |
Transpersonal education: research in brazilian graduate studies |
title_fullStr |
Transpersonal education: research in brazilian graduate studies |
title_full_unstemmed |
Transpersonal education: research in brazilian graduate studies |
title_sort |
Transpersonal education: research in brazilian graduate studies |
author |
Waiga, Juliano Mainardes |
author_facet |
Waiga, Juliano Mainardes Stoltz, Tania |
author_role |
author |
author2 |
Stoltz, Tania |
author2_role |
author |
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Waiga, Juliano Mainardes Stoltz, Tania |
dc.subject.por.fl_str_mv |
Educação transpessoal Linha de pesquisa Pós-Graduação Brasil Transpersonal education Research line Postgraduate Brazil Educación transpersonal Línea de investigación Graduado Brasil |
topic |
Educação transpessoal Linha de pesquisa Pós-Graduação Brasil Transpersonal education Research line Postgraduate Brazil Educación transpersonal Línea de investigación Graduado Brasil |
description |
This work had as objective to elaborate a mapping of studies produced in the Brazilian Postgraduate courses located in the Education and Transpersonal Psychology interface. The historical information and the geographic data presented contribute to a panoramic perception of the constitution and development in Brazil of the line of research called |
publishDate |
2021 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2021-12-16 |
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/article info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
format |
article |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
https://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/article/view/1055 10.26843/v14.n3.2021.1055.p501-517 |
url |
https://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/article/view/1055 |
identifier_str_mv |
10.26843/v14.n3.2021.1055.p501-517 |
dc.language.iso.fl_str_mv |
por eng |
language |
por eng |
dc.relation.none.fl_str_mv |
https://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/article/view/1055/848 https://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/article/view/1055/849 https://publicacoes.unicid.edu.br/index.php/ambienteeducacao/article/view/1055/855 |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
Copyright (c) 2022 Juliano Mainardes Waiga info:eu-repo/semantics/openAccess |
rights_invalid_str_mv |
Copyright (c) 2022 Juliano Mainardes Waiga |
eu_rights_str_mv |
openAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
application/pdf application/pdf text/html |
dc.publisher.none.fl_str_mv |
Universidade Cidade de São Paulo |
publisher.none.fl_str_mv |
Universidade Cidade de São Paulo |
dc.source.none.fl_str_mv |
Revista @mbienteeducação; (2021) v. 14, n. 3, set./dez.; 501-517 1982-8632 10.26843/ae.v14.n3.2021 reponame:Revista @mbienteeducação instname:Universidade Cidade de São Paulo (UNICID) instacron:UNICID |
instname_str |
Universidade Cidade de São Paulo (UNICID) |
instacron_str |
UNICID |
institution |
UNICID |
reponame_str |
Revista @mbienteeducação |
collection |
Revista @mbienteeducação |
repository.name.fl_str_mv |
Revista @mbienteeducação - Universidade Cidade de São Paulo (UNICID) |
repository.mail.fl_str_mv |
|
_version_ |
1798315142316818432 |