Evaluation strategies in active learning in higher education in health: integrative review
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2021 |
Outros Autores: | , , , |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | eng |
Título da fonte: | Repositório Institucional da UNESP |
Texto Completo: | http://dx.doi.org/10.1590/0034-7167-2020-1055 http://hdl.handle.net/11449/212493 |
Resumo: | Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo (FAPESP) |
id |
UNSP_7e26466e648e46a2c05f8bf57cb9fdb8 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:repositorio.unesp.br:11449/212493 |
network_acronym_str |
UNSP |
network_name_str |
Repositório Institucional da UNESP |
repository_id_str |
2946 |
spelling |
Evaluation strategies in active learning in higher education in health: integrative reviewEstrategias de evaluación en aprendizaje activo en la educación superior en salud: revisión integrativaLearningProblem Based LearningEducational AssessmentHigher EducationReviewFundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo (FAPESP)Universidade de MaríliaFaculdade de Medicina de MaríliaUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita FilhoUniversidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita FilhoFAPESP: 2017/27237-1Associação Brasileira de EnfermagemUniversidade de MaríliaFaculdade de Medicina de MaríliaUniversidade Estadual Paulista (Unesp)Lemes, Monike AlvesMarin, Maria José SanchesLazarini, Carlos AlbertoBocchi, Silvia Cristina Mangini [UNESP]Higa, Elza De Fátima Ribeiro2021-07-14T10:40:54Z2021-07-14T10:40:54Z2021-05-21info:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/article-application/pdfhttp://dx.doi.org/10.1590/0034-7167-2020-1055Revista Brasileira de Enfermagem. Associação Brasileira de Enfermagem, v. 74, n. 2, p. -, 2021.0034-71671984-0446http://hdl.handle.net/11449/21249310.1590/0034-7167-2020-1055S0034-71672021000200307S0034-71672021000200307.pdfSciELOreponame:Repositório Institucional da UNESPinstname:Universidade Estadual Paulista (UNESP)instacron:UNESPengRevista Brasileira de Enfermageminfo:eu-repo/semantics/openAccess2024-08-15T18:46:41Zoai:repositorio.unesp.br:11449/212493Repositório InstitucionalPUBhttp://repositorio.unesp.br/oai/requestopendoar:29462024-08-15T18:46:41Repositório Institucional da UNESP - Universidade Estadual Paulista (UNESP)false |
dc.title.none.fl_str_mv |
Evaluation strategies in active learning in higher education in health: integrative review Estrategias de evaluación en aprendizaje activo en la educación superior en salud: revisión integrativa |
title |
Evaluation strategies in active learning in higher education in health: integrative review |
spellingShingle |
Evaluation strategies in active learning in higher education in health: integrative review Lemes, Monike Alves Learning Problem Based Learning Educational Assessment Higher Education Review |
title_short |
Evaluation strategies in active learning in higher education in health: integrative review |
title_full |
Evaluation strategies in active learning in higher education in health: integrative review |
title_fullStr |
Evaluation strategies in active learning in higher education in health: integrative review |
title_full_unstemmed |
Evaluation strategies in active learning in higher education in health: integrative review |
title_sort |
Evaluation strategies in active learning in higher education in health: integrative review |
author |
Lemes, Monike Alves |
author_facet |
Lemes, Monike Alves Marin, Maria José Sanches Lazarini, Carlos Alberto Bocchi, Silvia Cristina Mangini [UNESP] Higa, Elza De Fátima Ribeiro |
author_role |
author |
author2 |
Marin, Maria José Sanches Lazarini, Carlos Alberto Bocchi, Silvia Cristina Mangini [UNESP] Higa, Elza De Fátima Ribeiro |
author2_role |
author author author author |
dc.contributor.none.fl_str_mv |
Universidade de Marília Faculdade de Medicina de Marília Universidade Estadual Paulista (Unesp) |
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Lemes, Monike Alves Marin, Maria José Sanches Lazarini, Carlos Alberto Bocchi, Silvia Cristina Mangini [UNESP] Higa, Elza De Fátima Ribeiro |
dc.subject.por.fl_str_mv |
Learning Problem Based Learning Educational Assessment Higher Education Review |
topic |
Learning Problem Based Learning Educational Assessment Higher Education Review |
description |
Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo (FAPESP) |
publishDate |
2021 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2021-07-14T10:40:54Z 2021-07-14T10:40:54Z 2021-05-21 |
dc.type.status.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/article |
format |
article |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
http://dx.doi.org/10.1590/0034-7167-2020-1055 Revista Brasileira de Enfermagem. Associação Brasileira de Enfermagem, v. 74, n. 2, p. -, 2021. 0034-7167 1984-0446 http://hdl.handle.net/11449/212493 10.1590/0034-7167-2020-1055 S0034-71672021000200307 S0034-71672021000200307.pdf |
url |
http://dx.doi.org/10.1590/0034-7167-2020-1055 http://hdl.handle.net/11449/212493 |
identifier_str_mv |
Revista Brasileira de Enfermagem. Associação Brasileira de Enfermagem, v. 74, n. 2, p. -, 2021. 0034-7167 1984-0446 10.1590/0034-7167-2020-1055 S0034-71672021000200307 S0034-71672021000200307.pdf |
dc.language.iso.fl_str_mv |
eng |
language |
eng |
dc.relation.none.fl_str_mv |
Revista Brasileira de Enfermagem |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
eu_rights_str_mv |
openAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
- application/pdf |
dc.publisher.none.fl_str_mv |
Associação Brasileira de Enfermagem |
publisher.none.fl_str_mv |
Associação Brasileira de Enfermagem |
dc.source.none.fl_str_mv |
SciELO reponame:Repositório Institucional da UNESP instname:Universidade Estadual Paulista (UNESP) instacron:UNESP |
instname_str |
Universidade Estadual Paulista (UNESP) |
instacron_str |
UNESP |
institution |
UNESP |
reponame_str |
Repositório Institucional da UNESP |
collection |
Repositório Institucional da UNESP |
repository.name.fl_str_mv |
Repositório Institucional da UNESP - Universidade Estadual Paulista (UNESP) |
repository.mail.fl_str_mv |
|
_version_ |
1808128135674200064 |