Consumption, technology and social networks: apps, 3D and emoticons under analysis
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2018 |
Outros Autores: | |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por |
Título da fonte: | Signos do Consumo |
Texto Completo: | https://www.revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/143164 |
id |
USP-63_1af561f49be81646927258d6f2eadbee |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:revistas.usp.br:article/143164 |
network_acronym_str |
USP-63 |
network_name_str |
Signos do Consumo |
repository_id_str |
|
spelling |
Consumption, technology and social networks: apps, 3D and emoticons under analysisConsumo, tecnología y redes sociales: apps, 3D y emoticonos en análisisConsumo, tecnologia e redes sociais: apps, 3D e emoticons em análiseUniversidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes2018-01-15info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/otherapplication/pdfhttps://www.revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/14316410.11606/issn.1984-5057.v10i1p1-3Signos do Consumo; v. 10 n. 1 (2018): Consumo, tecnologia e redes sociais: apps, 3D e emoticons em análise; 1-31984-5057reponame:Signos do Consumoinstname:Universidade de São Paulo (USP)instacron:USPporhttps://www.revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/143164/138309Copyright (c) 2018 Clotilde Perez, Eneus Trindadeinfo:eu-repo/semantics/openAccessPerez, ClotildeTrindade, Eneus2019-04-01T12:52:12Zoai:revistas.usp.br:article/143164Revistahttps://www.revistas.usp.br/signosdoconsumoPUBhttps://www.revistas.usp.br/signosdoconsumo/oairevistasignosdoconsumo@usp.br||revistasignosdoconsumo@usp.br1984-50571984-5057opendoar:2019-04-01T12:52:12Signos do Consumo - Universidade de São Paulo (USP)false |
dc.title.none.fl_str_mv |
Consumption, technology and social networks: apps, 3D and emoticons under analysis Consumo, tecnología y redes sociales: apps, 3D y emoticonos en análisis Consumo, tecnologia e redes sociais: apps, 3D e emoticons em análise |
title |
Consumption, technology and social networks: apps, 3D and emoticons under analysis |
spellingShingle |
Consumption, technology and social networks: apps, 3D and emoticons under analysis Perez, Clotilde |
title_short |
Consumption, technology and social networks: apps, 3D and emoticons under analysis |
title_full |
Consumption, technology and social networks: apps, 3D and emoticons under analysis |
title_fullStr |
Consumption, technology and social networks: apps, 3D and emoticons under analysis |
title_full_unstemmed |
Consumption, technology and social networks: apps, 3D and emoticons under analysis |
title_sort |
Consumption, technology and social networks: apps, 3D and emoticons under analysis |
author |
Perez, Clotilde |
author_facet |
Perez, Clotilde Trindade, Eneus |
author_role |
author |
author2 |
Trindade, Eneus |
author2_role |
author |
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Perez, Clotilde Trindade, Eneus |
publishDate |
2018 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2018-01-15 |
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/article info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/other |
format |
article |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
https://www.revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/143164 10.11606/issn.1984-5057.v10i1p1-3 |
url |
https://www.revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/143164 |
identifier_str_mv |
10.11606/issn.1984-5057.v10i1p1-3 |
dc.language.iso.fl_str_mv |
por |
language |
por |
dc.relation.none.fl_str_mv |
https://www.revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/143164/138309 |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
Copyright (c) 2018 Clotilde Perez, Eneus Trindade info:eu-repo/semantics/openAccess |
rights_invalid_str_mv |
Copyright (c) 2018 Clotilde Perez, Eneus Trindade |
eu_rights_str_mv |
openAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
application/pdf |
dc.publisher.none.fl_str_mv |
Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes |
publisher.none.fl_str_mv |
Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes |
dc.source.none.fl_str_mv |
Signos do Consumo; v. 10 n. 1 (2018): Consumo, tecnologia e redes sociais: apps, 3D e emoticons em análise; 1-3 1984-5057 reponame:Signos do Consumo instname:Universidade de São Paulo (USP) instacron:USP |
instname_str |
Universidade de São Paulo (USP) |
instacron_str |
USP |
institution |
USP |
reponame_str |
Signos do Consumo |
collection |
Signos do Consumo |
repository.name.fl_str_mv |
Signos do Consumo - Universidade de São Paulo (USP) |
repository.mail.fl_str_mv |
revistasignosdoconsumo@usp.br||revistasignosdoconsumo@usp.br |
_version_ |
1797068856317968384 |