Acácio, I. T. d. F., Camurça, R. B., Neves, R. d. S., Magalhães, S. A., & de Freitas, T. M. L. (2022). Covid-19 e as dificuldades enfrentadas por professores e alunos: Possibilidade da aplicação do pbl no ensino jurídico remoto / Covid-19 and the difficulties faced by teachers and students: possibility of application of pbl in remote legal education.
Referência de acordo com a norma ChicagoAcácio, Ingrid Thayná de Freitas, Raissa Braga Camurça, Raul de Sousa Neves, Sara Alves Magalhães, e Taís Medina Lopes de Freitas. Covid-19 E As Dificuldades Enfrentadas Por Professores E Alunos: Possibilidade Da Aplicação Do Pbl No Ensino Jurídico Remoto / Covid-19 and the Difficulties Faced By Teachers and Students: Possibility of Application of Pbl in Remote Legal Education. 2022.
Referência de acordo com a norma MLAAcácio, Ingrid Thayná de Freitas, et al. Covid-19 E As Dificuldades Enfrentadas Por Professores E Alunos: Possibilidade Da Aplicação Do Pbl No Ensino Jurídico Remoto / Covid-19 and the Difficulties Faced By Teachers and Students: Possibility of Application of Pbl in Remote Legal Education. 2022.