A Publicidade face aos novos contextos da era Digital
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2019 |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por |
Título da fonte: | Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
Texto Completo: | http://hdl.handle.net/10362/94381 |
Resumo: | UID/CCI/04667/2016 |
id |
RCAP_363159e936f9a4c764c51d9af09bf64e |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:run.unl.pt:10362/94381 |
network_acronym_str |
RCAP |
network_name_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository_id_str |
7160 |
spelling |
A Publicidade face aos novos contextos da era DigitalAdvertising versus the new contexts of the Digital eraPrivacy, transparency and disruptionprivacidade, transparência e disrupçãoBlockchainDigital advertisingInternetPrivacySecurityCommunicationUID/CCI/04667/2016Current times are becoming extraordinarily complex where we just thought it would become more transparent. The Internet and the digital economy are increasingly becoming a true “data industrial complex,” a Pandora’s box of unsearchable consequences. What is happening with digital advertising is just an outline of the problem, and the first consequences are certainly there in the media sector, which continues to suffocate due to lack of revenue and web traffic. This paper is a contribution to deepen this reflection.Instituto de Comunicação da NOVA (ICNOVA)Departamento de Ciências da Comunicação (DCC)RUNCádima, Francisco Rui2020-03-16T23:28:22Z2019-06-282019-06-28T00:00:00Zinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/article12application/pdfhttp://hdl.handle.net/10362/94381por1645-5681PURE: 15746252https://doi.org/10.14195/2183-5462info:eu-repo/semantics/openAccessreponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAP2024-03-11T04:42:20Zoai:run.unl.pt:10362/94381Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openaireopendoar:71602024-03-20T03:37:55.932976Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse |
dc.title.none.fl_str_mv |
A Publicidade face aos novos contextos da era Digital Advertising versus the new contexts of the Digital eraPrivacy, transparency and disruption privacidade, transparência e disrupção |
title |
A Publicidade face aos novos contextos da era Digital |
spellingShingle |
A Publicidade face aos novos contextos da era Digital Cádima, Francisco Rui Blockchain Digital advertising Internet Privacy Security Communication |
title_short |
A Publicidade face aos novos contextos da era Digital |
title_full |
A Publicidade face aos novos contextos da era Digital |
title_fullStr |
A Publicidade face aos novos contextos da era Digital |
title_full_unstemmed |
A Publicidade face aos novos contextos da era Digital |
title_sort |
A Publicidade face aos novos contextos da era Digital |
author |
Cádima, Francisco Rui |
author_facet |
Cádima, Francisco Rui |
author_role |
author |
dc.contributor.none.fl_str_mv |
Instituto de Comunicação da NOVA (ICNOVA) Departamento de Ciências da Comunicação (DCC) RUN |
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Cádima, Francisco Rui |
dc.subject.por.fl_str_mv |
Blockchain Digital advertising Internet Privacy Security Communication |
topic |
Blockchain Digital advertising Internet Privacy Security Communication |
description |
UID/CCI/04667/2016 |
publishDate |
2019 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2019-06-28 2019-06-28T00:00:00Z 2020-03-16T23:28:22Z |
dc.type.status.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/article |
format |
article |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
http://hdl.handle.net/10362/94381 |
url |
http://hdl.handle.net/10362/94381 |
dc.language.iso.fl_str_mv |
por |
language |
por |
dc.relation.none.fl_str_mv |
1645-5681 PURE: 15746252 https://doi.org/10.14195/2183-5462 |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
eu_rights_str_mv |
openAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
12 application/pdf |
dc.source.none.fl_str_mv |
reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação instacron:RCAAP |
instname_str |
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
instacron_str |
RCAAP |
institution |
RCAAP |
reponame_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
collection |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository.name.fl_str_mv |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
repository.mail.fl_str_mv |
|
_version_ |
1799137995821940736 |