Managing relationship with corporate clients: a case study of the hotel industry in Goa
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Data de Publicação: | 2005 |
Outros Autores: | , |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | eng |
Título da fonte: | Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
Texto Completo: | https://doi.org/10.34624/rtd.v0i3.13948 |
Resumo: | Based on the results of a multiple-case study, this paper explores the marketing strategies used by hoteliers in Goa, a '365 days on a holiday spof.Particular attention is paid to evidences of the practice of relationship marketing and managerial suggestions are presented. |
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Managing relationship with corporate clients: a case study of the hotel industry in GoaBased on the results of a multiple-case study, this paper explores the marketing strategies used by hoteliers in Goa, a '365 days on a holiday spof.Particular attention is paid to evidences of the practice of relationship marketing and managerial suggestions are presented.Com base nos resultados de um estudo de caso, o artigo aborda, numa perspectiva exploratória, as estratégias de marketing utilizadas pelos hotéis em Goa. O estudo centra-se, particularmente, na identificação das evidências da prática de marketing relacional e sugere implicações de gestão.Departamento de Economia, Gestão, Engenharia Industrial e Turismo da Universidade de Aveiro2005-01-01T00:00:00Zjournal articlejournal articleinfo:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttps://doi.org/10.34624/rtd.v0i3.13948oai:proa.ua.pt:article/13948Journal of Tourism & Development; No 3 (2005); 35-46Revista Turismo & Desenvolvimento; n.º 3 (2005); 35-462182-14531645-9261reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAPenghttps://proa.ua.pt/index.php/rtd/article/view/13948https://doi.org/10.34624/rtd.v0i3.13948https://proa.ua.pt/index.php/rtd/article/view/13948/9427https://cretivecommons.org/licenses/by/4.0/info:eu-repo/semantics/openAccessVieira, Armando LuisCosta, CarlosFernandes, Rathisha2022-09-26T10:57:31Zoai:proa.ua.pt:article/13948Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openaireopendoar:71602024-03-19T16:06:09.115274Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse |
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