Moda e Co-Branding: uma associação de sucesso
Autor(a) principal: | |
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Data de Publicação: | 2010 |
Outros Autores: | |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por |
Título da fonte: | ModaPalavra e-periódico |
Texto Completo: | https://www.revistas.udesc.br/index.php/modapalavra/article/view/7956 |
Resumo: | The association between brands of Fashion, and other distinct segments, has been an increasingly habitual action in the business world, exemplified by several cases of success. This means that the partnership between the brands, or co-branding, is a strategy that can benefit them. The term may be defined as the combination of two or more marks in the same of er, double value, where it is expected that the status of a brand is reflected in the other. The companies of fashion that have the complex task of translating, in products, desires, lifestyle and personality of the target audience, and the desire for renewal and the new, benefit from this action is seeking to include in their products, intangible and subjective values that are the dif erence in the competitive market today. |
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Moda e Co-Branding: uma associação de sucessoCo-brandingBrandsFashionCo-brandingMarcasModaThe association between brands of Fashion, and other distinct segments, has been an increasingly habitual action in the business world, exemplified by several cases of success. This means that the partnership between the brands, or co-branding, is a strategy that can benefit them. The term may be defined as the combination of two or more marks in the same of er, double value, where it is expected that the status of a brand is reflected in the other. The companies of fashion that have the complex task of translating, in products, desires, lifestyle and personality of the target audience, and the desire for renewal and the new, benefit from this action is seeking to include in their products, intangible and subjective values that are the dif erence in the competitive market today.A associação entre marcas de moda, e outras de segmentos distintos, tem se mostrado uma ação cada vez mais habitual no mundo dos negócios, exemplificada pelos diversos cases de sucesso. Isso significa que a parceria entre as marcas, ou co-branding, é uma estratégia que permite beneficiá-las. O termo pode ser definido como a combinação de duas ou mais marcas em uma mesma oferta, com duplo valor agregado, onde se espera que o status de uma das marcas se reflita na outra. As empresas de moda que têm a complexa tarefa de traduzir, em produtos, os anseios, estilo de vida e personalidade do público-alvo; bem como o desejo pela renovação e pelo novo, procuram se beneficiar dessa ação para englobar, em seus produtos,valores intangíveis e subjetivos que são a diferença no competitivo mercado atual.Universidade do Estado de Santa Catarina2010-01-01info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttps://www.revistas.udesc.br/index.php/modapalavra/article/view/7956ModaPalavra e-periódico; Vol. 3 No. 5 (2010): ModaPalavraModaPalavra e-periódico; Vol. 3 Núm. 5 (2010): ModaPalavra Modapalavra e-periódico; v. 3 n. 5 (2010): ModaPalavra1982-615Xreponame:ModaPalavra e-periódicoinstname:Universidade do Estado de Santa Catarina (UDESC)instacron:UDESCporhttps://www.revistas.udesc.br/index.php/modapalavra/article/view/7956/5511Copyright (c) 2016 Sandra Regina Rech, Patrícia Ceccatohttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0info:eu-repo/semantics/openAccessRech, Sandra ReginaCeccato, Patrícia2017-05-11T11:45:27Zoai:ojs.revistas.udesc.br:article/7956Revistahttps://www.revistas.udesc.br/index.php/modapalavraPUBhttps://www.revistas.udesc.br/index.php/modapalavra/oai||modapalavra@gmail.com1982-615X1982-615Xopendoar:2017-05-11T11:45:27ModaPalavra e-periódico - Universidade do Estado de Santa Catarina (UDESC)false |
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