Teaching the Portuguese Language in the context of digital culture: Teachers' narratives about educational practices with multiliteracies

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Fofonca, Eduardo
Data de Publicação: 2023
Outros Autores: Garcia, Marilene Santana dos Santos, Pereira, Andrea Barbosa Gomes
Tipo de documento: Artigo
Idioma: por
spa
eng
Texto Completo: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/18509
id UNESP-15_2d804b22951caf9c5a9592b620875e5e
oai_identifier_str oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/18509
network_name_str Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online)
title Teaching the Portuguese Language in the context of digital culture: Teachers' narratives about educational practices with multiliteracies
author Fofonca, Eduardo
author2 Garcia, Marilene Santana dos Santos
Pereira, Andrea Barbosa Gomes
topic Multiliteracies
Digital culture
Teachers' narratives
Multialfabetizaciones
Cultura digital
Narrativas didácticas
Multialfabetizaciones
Cultura digital
Narrativas didácticas
publishDate 2023
format article
url https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/18509
language por
spa
eng
instname_str Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron_str UNESP