Pedagogical practices in special education, teacher training and action research: What the studies say

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Freitas, Rafaela Flávia de
Data de Publicação: 2022
Outros Autores: Franco, Marco Antonio Melo
Tipo de documento: Artigo
Idioma: por
spa
eng
Texto Completo: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15971
id UNESP-15_9c97a1f1bc8195825a8c4b5b0377b8aa
oai_identifier_str oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/15971
network_name_str Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online)
title Pedagogical practices in special education, teacher training and action research: What the studies say
author Freitas, Rafaela Flávia de
author2 Franco, Marco Antonio Melo
topic Action research
Special education
Pedagogical practices
Investigación-acción
Educación especial
Prácticas pedagógicas
Pesquisa-ação
Educação especial
Práticas pedagógicas
publishDate 2022
format article
url https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15971
language por
spa
eng
instname_str Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron_str UNESP