Pedagogical practices in special education, teacher training and action research: What the studies say
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2022 |
Outros Autores: | |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por spa eng |
Texto Completo: | https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15971 |
id |
UNESP-15_9c97a1f1bc8195825a8c4b5b0377b8aa |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/15971 |
network_name_str |
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação (Online) |
title |
Pedagogical practices in special education, teacher training and action research: What the studies say |
author |
Freitas, Rafaela Flávia de |
author2 |
Franco, Marco Antonio Melo |
topic |
Action research Special education Pedagogical practices Investigación-acción Educación especial Prácticas pedagógicas Pesquisa-ação Educação especial Práticas pedagógicas |
publishDate |
2022 |
format |
article |
url |
https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/15971 |
language |
por spa eng |
instname_str |
Universidade Estadual Paulista (UNESP) |
instacron_str |
UNESP |