Atividades com Comunicação & Educação – Ano XVII – N. 1
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2012 |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por |
Título da fonte: | Comunicação & Educação (Online) |
Texto Completo: | https://www.revistas.usp.br/comueduc/article/view/44910 |
Resumo: | Ruth Ribas Itacarambi proposes pedagogic projects to be developed in classroom with elementary, middle level and higher education students, by using this issue’s article. |
id |
USP-71_b4e5a913671e8d752561f721e50b2491 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:revistas.usp.br:article/44910 |
network_acronym_str |
USP-71 |
network_name_str |
Comunicação & Educação (Online) |
repository_id_str |
|
spelling |
Atividades com Comunicação & Educação – Ano XVII – N. 1Activities with articles of Communication & Education – Year XVII – N. 1Ruth Ribas Itacarambi proposes pedagogic projects to be developed in classroom with elementarymiddle level and higher education studentsby using this issue’s article.Educaçãocomunicaçãorádioaulas radiofônicaseducação a distância.Ruth Ribas Itacarambi proposes pedagogic projects to be developed in classroom with elementary, middle level and higher education students, by using this issue’s article.Ruth Ribas Itacarambi propõe projetos pedagógicos a serem desenvolvidos em sala de aula com alunos do ensino fundamental e médio, e também de nível superior, utilizando artigos publicados neste número.Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes2012-06-30info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttps://www.revistas.usp.br/comueduc/article/view/4491010.11606/issn.2316-9125.v17i1p131-134Comunicação & Educação; v. 17 n. 1 (2012): Roland Barthes e o signo fotográfico; 131-134Comunicação & Educação; Vol. 17 No. 1 (2012): Roland Barthes e o signo fotográfico; 131-134Comunicação & Educação; Vol. 17 Núm. 1 (2012): Roland Barthes e o signo fotográfico; 131-1342316-91250104-6829reponame:Comunicação & Educação (Online)instname:Universidade de São Paulo (USP)instacron:USPporhttps://www.revistas.usp.br/comueduc/article/view/44910/48539Itacarambi, Ruth Ribasinfo:eu-repo/semantics/openAccess2015-05-29T13:54:36Zoai:revistas.usp.br:article/44910Revistahttp://www.revistas.usp.br/comueducPUBhttps://www.revistas.usp.br/comueduc/oaicomueduc@usp.br2316-91250104-6829opendoar:2023-01-13T10:36:11.465788Comunicação & Educação (Online) - Universidade de São Paulo (USP)false |
dc.title.none.fl_str_mv |
Atividades com Comunicação & Educação – Ano XVII – N. 1 Activities with articles of Communication & Education – Year XVII – N. 1 |
title |
Atividades com Comunicação & Educação – Ano XVII – N. 1 |
spellingShingle |
Atividades com Comunicação & Educação – Ano XVII – N. 1 Itacarambi, Ruth Ribas Ruth Ribas Itacarambi proposes pedagogic projects to be developed in classroom with elementary middle level and higher education students by using this issue’s article. Educação comunicação rádio aulas radiofônicas educação a distância. |
title_short |
Atividades com Comunicação & Educação – Ano XVII – N. 1 |
title_full |
Atividades com Comunicação & Educação – Ano XVII – N. 1 |
title_fullStr |
Atividades com Comunicação & Educação – Ano XVII – N. 1 |
title_full_unstemmed |
Atividades com Comunicação & Educação – Ano XVII – N. 1 |
title_sort |
Atividades com Comunicação & Educação – Ano XVII – N. 1 |
author |
Itacarambi, Ruth Ribas |
author_facet |
Itacarambi, Ruth Ribas |
author_role |
author |
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Itacarambi, Ruth Ribas |
dc.subject.por.fl_str_mv |
Ruth Ribas Itacarambi proposes pedagogic projects to be developed in classroom with elementary middle level and higher education students by using this issue’s article. Educação comunicação rádio aulas radiofônicas educação a distância. |
topic |
Ruth Ribas Itacarambi proposes pedagogic projects to be developed in classroom with elementary middle level and higher education students by using this issue’s article. Educação comunicação rádio aulas radiofônicas educação a distância. |
description |
Ruth Ribas Itacarambi proposes pedagogic projects to be developed in classroom with elementary, middle level and higher education students, by using this issue’s article. |
publishDate |
2012 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2012-06-30 |
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/article info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
format |
article |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
https://www.revistas.usp.br/comueduc/article/view/44910 10.11606/issn.2316-9125.v17i1p131-134 |
url |
https://www.revistas.usp.br/comueduc/article/view/44910 |
identifier_str_mv |
10.11606/issn.2316-9125.v17i1p131-134 |
dc.language.iso.fl_str_mv |
por |
language |
por |
dc.relation.none.fl_str_mv |
https://www.revistas.usp.br/comueduc/article/view/44910/48539 |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
eu_rights_str_mv |
openAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
application/pdf |
dc.publisher.none.fl_str_mv |
Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes |
publisher.none.fl_str_mv |
Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes |
dc.source.none.fl_str_mv |
Comunicação & Educação; v. 17 n. 1 (2012): Roland Barthes e o signo fotográfico; 131-134 Comunicação & Educação; Vol. 17 No. 1 (2012): Roland Barthes e o signo fotográfico; 131-134 Comunicação & Educação; Vol. 17 Núm. 1 (2012): Roland Barthes e o signo fotográfico; 131-134 2316-9125 0104-6829 reponame:Comunicação & Educação (Online) instname:Universidade de São Paulo (USP) instacron:USP |
instname_str |
Universidade de São Paulo (USP) |
instacron_str |
USP |
institution |
USP |
reponame_str |
Comunicação & Educação (Online) |
collection |
Comunicação & Educação (Online) |
repository.name.fl_str_mv |
Comunicação & Educação (Online) - Universidade de São Paulo (USP) |
repository.mail.fl_str_mv |
comueduc@usp.br |
_version_ |
1797047091285983232 |