Digital TV: structures of feeling in the television of becoming
Autor(a) principal: | |
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Data de Publicação: | 2013 |
Outros Autores: | |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por |
Título da fonte: | Comunicação, Mídia e Consumo (Online) |
Texto Completo: | https://revistacmc.espm.br/revistacmc/article/view/410 |
Resumo: | The objective of this text is to present some reflections on theinsertion of a new model of television in Brazil (interactive digital TV),adopting the concept of culture as the center to think of the television system.The notion for structure of feeling, by Raymond Williams, opens up atype of new window that helps to understand this new television whichis being implanted. |
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Digital TV: structures of feeling in the television of becomingTV digital: estructuras de sentimiento en la televisión del devenirDigital TV. Interactivity. Cultural Theory.Televisión digital. Interactividad. Teoría cultural.The objective of this text is to present some reflections on theinsertion of a new model of television in Brazil (interactive digital TV),adopting the concept of culture as the center to think of the television system.The notion for structure of feeling, by Raymond Williams, opens up atype of new window that helps to understand this new television whichis being implanted.El objetivo de este texto es presentar algunas reflexiones relativasa la implantación de un nuevo modelo de televisión en Brasil (la TV digitalinteractiva), adoptando el concepto de cultura como central para pensarel sistema televisivo. La noción de estructura de sentimiento, de RaymondWilliams, es presentada como una nueva especie de ventana que se abre paraayudar a entender esa nueva televisión, que está en proceso de implantación.Escola Superior de Propaganda e Marketing2013-06-04info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfapplication/pdfapplication/pdfhttps://revistacmc.espm.br/revistacmc/article/view/41010.18568/cmc.v10i27.410Comunicação Mídia e Consumo; Vol. 10 No. 27 (2013): Comunicação e Sociedade Tecnológica; 57-74Comunicação Mídia e Consumo; Vol. 10 Núm. 27 (2013): Comunicação e Sociedade Tecnológica; 57-74Comunicação Mídia e Consumo; v. 10 n. 27 (2013): Comunicação e Sociedade Tecnológica; 57-741983-707010.18568/cmc.v10i27reponame:Comunicação, Mídia e Consumo (Online)instname:Escola Superior de Propaganda e Marketing (ESPM)instacron:ESPMporhttps://revistacmc.espm.br/revistacmc/article/view/410/pdfhttps://revistacmc.espm.br/revistacmc/article/view/410/pdf_1https://revistacmc.espm.br/revistacmc/article/view/410/pdf_2Copyright (c) 2015 Comunicação Mídia e Consumoinfo:eu-repo/semantics/openAccessMarquioni, Carlos EduardoBarbosa, Marialva Carlos2014-04-29T13:07:00Zoai:ojs.revistacmc.espm.br:article/410Revistahttps://revistacmc.espm.br/revistacmc/oaiPRIhttp://revistacmc.espm.br/index.php/revistacmc/oaithoff@espm.br||revistacmc@espm.br1983-70701806-4981opendoar:2014-04-29T13:07Comunicação, Mídia e Consumo (Online) - Escola Superior de Propaganda e Marketing (ESPM)false |
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