Is advertising teaching a thing of artists or thinkers?
Autor(a) principal: | |
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Data de Publicação: | 2008 |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por |
Título da fonte: | Revista FAMECOS: Mídia cultura e tecnologia |
Texto Completo: | https://revistaseletronicas.pucrs.br/ojs/index.php/revistafamecos/article/view/3109 |
Resumo: | In this article the author approaches the issue of how Advertising should be taught nowadays, wandering whether there is still a place for the artist-teacher in it. |
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Is advertising teaching a thing of artists or thinkers?Ensinar propaganda é coisa de artistas ou pensadores?AdvertisingeducationmethodsAdvertisingMétodospublicidadeensinoPublicidadeIn this article the author approaches the issue of how Advertising should be taught nowadays, wandering whether there is still a place for the artist-teacher in it. Neste artigo o autor aborda a questão do ensino da Propaganda nos tempos atuais e indaga se ainda há lugar para o professor artista.Editora da PUCRS - ediPUCRS2008-04-10info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttps://revistaseletronicas.pucrs.br/ojs/index.php/revistafamecos/article/view/310910.15448/1980-3729.2001.14.3109Revista FAMECOS; Vol. 8 No. 14 (2001); 128-130Revista FAMECOS; Vol. 8 Núm. 14 (2001); 128-130Revista FAMECOS; v. 8 n. 14 (2001); 128-1301980-37291415-054910.15448/1980-3729.2001.14reponame:Revista FAMECOS: Mídia cultura e tecnologiainstname:Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul (PUCRS)instacron:PUC_RSporhttps://revistaseletronicas.pucrs.br/ojs/index.php/revistafamecos/article/view/3109/2384Boeira, Marinoinfo:eu-repo/semantics/openAccess2017-04-29T02:46:32Zoai:ojs.revistaseletronicas.pucrs.br:article/3109Revistahttps://revistaseletronicas.pucrs.br/ojs/index.php/revistafamecosPRIhttps://revistaseletronicas.pucrs.br/ojs/index.php/revistafamecos/oai||revistafamecos@gmail.com1980-37291980-3729opendoar:2017-04-29T02:46:32Revista FAMECOS: Mídia cultura e tecnologia - Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul (PUCRS)false |
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