Editorial of the July edition of the online Journal Indagatio Didactica
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2021 |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por |
Título da fonte: | Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
Texto Completo: | https://doi.org/10.34624/id.v13i3.25497 |
Resumo: | This issue of the Online Journal Indagatio Didactica is made up of twenty-eight articles, distributed by five different sections. The sections Supervision and Information Technology in Education have six articles each; the section Evaluation in Education presents two papers; the section Curriculum Development and Didactics is composed of ten articles and the section Other Perspectives includes four papers. |
id |
RCAP_83966c217d6acb8f7848509ded77abf6 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:proa.ua.pt:article/25497 |
network_acronym_str |
RCAP |
network_name_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository_id_str |
7160 |
spelling |
Editorial of the July edition of the online Journal Indagatio DidacticaEditorial do n.º normal de julho da Revista Online Indagatio DidacticaThis issue of the Online Journal Indagatio Didactica is made up of twenty-eight articles, distributed by five different sections. The sections Supervision and Information Technology in Education have six articles each; the section Evaluation in Education presents two papers; the section Curriculum Development and Didactics is composed of ten articles and the section Other Perspectives includes four papers.O presente número da Revista Online Indagatio Didactica é composto por vinte e oito artigos, distribuídos por cinco secções distintas. As rubricas Supervisão e Tecnologias da Informação em Educação contam com seis artigos em cada uma; na secção Avaliação em Educação apresentam-se dois trabalhos; a rubrica Desenvolvimento Curricular e Didática é composta por dez artigos e, na secção Outros Olhares, estão incluídos quatro trabalhos.Centro de Investigação Didática e Tecnologia na Formação de Formadores (CIDTFF) / Universidade de Aveiro2021-07-28info:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/articleapplication/pdfhttps://doi.org/10.34624/id.v13i3.25497https://doi.org/10.34624/id.v13i3.25497Indagatio Didactica; Vol 13 No 3 (2021); 1-14Indagatio Didactica; Vol. 13 Núm. 3 (2021); 1-14Indagatio Didactica; Vol. 13 No 3 (2021); 1-14Indagatio Didactica; vol. 13 n.º 3 (2021); 1-141647-3582reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAPporhttps://proa.ua.pt/index.php/id/article/view/25497https://proa.ua.pt/index.php/id/article/view/25497/18372http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0info:eu-repo/semantics/openAccessBettencourt, Teresa2023-09-22T10:19:12Zoai:proa.ua.pt:article/25497Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openaireopendoar:71602024-03-19T20:30:29.974541Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse |
dc.title.none.fl_str_mv |
Editorial of the July edition of the online Journal Indagatio Didactica Editorial do n.º normal de julho da Revista Online Indagatio Didactica |
title |
Editorial of the July edition of the online Journal Indagatio Didactica |
spellingShingle |
Editorial of the July edition of the online Journal Indagatio Didactica Bettencourt, Teresa |
title_short |
Editorial of the July edition of the online Journal Indagatio Didactica |
title_full |
Editorial of the July edition of the online Journal Indagatio Didactica |
title_fullStr |
Editorial of the July edition of the online Journal Indagatio Didactica |
title_full_unstemmed |
Editorial of the July edition of the online Journal Indagatio Didactica |
title_sort |
Editorial of the July edition of the online Journal Indagatio Didactica |
author |
Bettencourt, Teresa |
author_facet |
Bettencourt, Teresa |
author_role |
author |
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Bettencourt, Teresa |
description |
This issue of the Online Journal Indagatio Didactica is made up of twenty-eight articles, distributed by five different sections. The sections Supervision and Information Technology in Education have six articles each; the section Evaluation in Education presents two papers; the section Curriculum Development and Didactics is composed of ten articles and the section Other Perspectives includes four papers. |
publishDate |
2021 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2021-07-28 |
dc.type.status.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/article |
format |
article |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
https://doi.org/10.34624/id.v13i3.25497 https://doi.org/10.34624/id.v13i3.25497 |
url |
https://doi.org/10.34624/id.v13i3.25497 |
dc.language.iso.fl_str_mv |
por |
language |
por |
dc.relation.none.fl_str_mv |
https://proa.ua.pt/index.php/id/article/view/25497 https://proa.ua.pt/index.php/id/article/view/25497/18372 |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 info:eu-repo/semantics/openAccess |
rights_invalid_str_mv |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 |
eu_rights_str_mv |
openAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
application/pdf |
dc.publisher.none.fl_str_mv |
Centro de Investigação Didática e Tecnologia na Formação de Formadores (CIDTFF) / Universidade de Aveiro |
publisher.none.fl_str_mv |
Centro de Investigação Didática e Tecnologia na Formação de Formadores (CIDTFF) / Universidade de Aveiro |
dc.source.none.fl_str_mv |
Indagatio Didactica; Vol 13 No 3 (2021); 1-14 Indagatio Didactica; Vol. 13 Núm. 3 (2021); 1-14 Indagatio Didactica; Vol. 13 No 3 (2021); 1-14 Indagatio Didactica; vol. 13 n.º 3 (2021); 1-14 1647-3582 reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação instacron:RCAAP |
instname_str |
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
instacron_str |
RCAAP |
institution |
RCAAP |
reponame_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
collection |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository.name.fl_str_mv |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
repository.mail.fl_str_mv |
|
_version_ |
1799133573139136512 |