How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2018 |
Outros Autores: | , |
Tipo de documento: | Dissertação |
Idioma: | eng |
Título da fonte: | Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
Texto Completo: | http://hdl.handle.net/10362/38345 |
id |
RCAP_861d1469dbc7bfb412bd915fe357fb0d |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:run.unl.pt:10362/38345 |
network_acronym_str |
RCAP |
network_name_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository_id_str |
7160 |
spelling |
How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence itPersonasConsumer decision journeyQualitativeQuantitativeInfluencersBrand imageRational driversDomínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e GestãoCasquinho, ConstançaRUNFrade, MariaCarmo, André Diogo MarotoPinheiro, Catarina André Inácio2021-01-20T01:30:16Z2018-01-202018-01-20T00:00:00Zinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/masterThesisapplication/pdfhttp://hdl.handle.net/10362/38345TID:201863677enginfo:eu-repo/semantics/openAccessreponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAP2024-03-11T04:21:13Zoai:run.unl.pt:10362/38345Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openaireopendoar:71602024-03-20T03:31:00.005864Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse |
dc.title.none.fl_str_mv |
How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it |
title |
How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it |
spellingShingle |
How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it Frade, Maria Personas Consumer decision journey Qualitative Quantitative Influencers Brand image Rational drivers Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
title_short |
How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it |
title_full |
How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it |
title_fullStr |
How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it |
title_full_unstemmed |
How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it |
title_sort |
How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it |
author |
Frade, Maria |
author_facet |
Frade, Maria Carmo, André Diogo Maroto Pinheiro, Catarina André Inácio |
author_role |
author |
author2 |
Carmo, André Diogo Maroto Pinheiro, Catarina André Inácio |
author2_role |
author author |
dc.contributor.none.fl_str_mv |
Casquinho, Constança RUN |
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Frade, Maria Carmo, André Diogo Maroto Pinheiro, Catarina André Inácio |
dc.subject.por.fl_str_mv |
Personas Consumer decision journey Qualitative Quantitative Influencers Brand image Rational drivers Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
topic |
Personas Consumer decision journey Qualitative Quantitative Influencers Brand image Rational drivers Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
publishDate |
2018 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2018-01-20 2018-01-20T00:00:00Z 2021-01-20T01:30:16Z |
dc.type.status.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
format |
masterThesis |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
http://hdl.handle.net/10362/38345 TID:201863677 |
url |
http://hdl.handle.net/10362/38345 |
identifier_str_mv |
TID:201863677 |
dc.language.iso.fl_str_mv |
eng |
language |
eng |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
eu_rights_str_mv |
openAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
application/pdf |
dc.source.none.fl_str_mv |
reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação instacron:RCAAP |
instname_str |
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
instacron_str |
RCAAP |
institution |
RCAAP |
reponame_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
collection |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository.name.fl_str_mv |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
repository.mail.fl_str_mv |
|
_version_ |
1799137933785038848 |