How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: Frade, Maria
Data de Publicação: 2018
Outros Autores: Carmo, André Diogo Maroto, Pinheiro, Catarina André Inácio
Tipo de documento: Dissertação
Idioma: eng
Título da fonte: Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Texto Completo: http://hdl.handle.net/10362/38345
id RCAP_861d1469dbc7bfb412bd915fe357fb0d
oai_identifier_str oai:run.unl.pt:10362/38345
network_acronym_str RCAP
network_name_str Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
repository_id_str 7160
spelling How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence itPersonasConsumer decision journeyQualitativeQuantitativeInfluencersBrand imageRational driversDomínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e GestãoCasquinho, ConstançaRUNFrade, MariaCarmo, André Diogo MarotoPinheiro, Catarina André Inácio2021-01-20T01:30:16Z2018-01-202018-01-20T00:00:00Zinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/masterThesisapplication/pdfhttp://hdl.handle.net/10362/38345TID:201863677enginfo:eu-repo/semantics/openAccessreponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAP2024-03-11T04:21:13Zoai:run.unl.pt:10362/38345Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openaireopendoar:71602024-03-20T03:31:00.005864Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse
dc.title.none.fl_str_mv How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it
title How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it
spellingShingle How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it
Frade, Maria
Personas
Consumer decision journey
Qualitative
Quantitative
Influencers
Brand image
Rational drivers
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
title_short How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it
title_full How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it
title_fullStr How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it
title_full_unstemmed How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it
title_sort How to attract more customers to Galp’s Gas Stations? Understanding the decision moment and recommendations on how to influence it
author Frade, Maria
author_facet Frade, Maria
Carmo, André Diogo Maroto
Pinheiro, Catarina André Inácio
author_role author
author2 Carmo, André Diogo Maroto
Pinheiro, Catarina André Inácio
author2_role author
author
dc.contributor.none.fl_str_mv Casquinho, Constança
RUN
dc.contributor.author.fl_str_mv Frade, Maria
Carmo, André Diogo Maroto
Pinheiro, Catarina André Inácio
dc.subject.por.fl_str_mv Personas
Consumer decision journey
Qualitative
Quantitative
Influencers
Brand image
Rational drivers
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
topic Personas
Consumer decision journey
Qualitative
Quantitative
Influencers
Brand image
Rational drivers
Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão
publishDate 2018
dc.date.none.fl_str_mv 2018-01-20
2018-01-20T00:00:00Z
2021-01-20T01:30:16Z
dc.type.status.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.driver.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/masterThesis
format masterThesis
status_str publishedVersion
dc.identifier.uri.fl_str_mv http://hdl.handle.net/10362/38345
TID:201863677
url http://hdl.handle.net/10362/38345
identifier_str_mv TID:201863677
dc.language.iso.fl_str_mv eng
language eng
dc.rights.driver.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/openAccess
eu_rights_str_mv openAccess
dc.format.none.fl_str_mv application/pdf
dc.source.none.fl_str_mv reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
instname_str Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
instacron_str RCAAP
institution RCAAP
reponame_str Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
collection Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
repository.name.fl_str_mv Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação
repository.mail.fl_str_mv
_version_ 1799137933785038848