Using digital communication in hair coloration in Portugal to LOréal in collaboration with L´Oréal
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2016 |
Tipo de documento: | Dissertação |
Idioma: | eng |
Título da fonte: | Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
Texto Completo: | http://hdl.handle.net/10362/20481 |
Resumo: | CEMS |
id |
RCAP_d7414b7a382a6eb8261d4349f90bbf9a |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:run.unl.pt:10362/20481 |
network_acronym_str |
RCAP |
network_name_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository_id_str |
7160 |
spelling |
Using digital communication in hair coloration in Portugal to LOréal in collaboration with L´OréalDigital marketingInbound & outboundSocial mediaMobile marketingDomínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e GestãoCEMSThe purpose of the current Work Project is to analyze the different aspects of digital communication with focus on hair color division of L’Oréal Portugal. Despite being the market leader, the company is under attack by new entrants in the market – Henkel (since 2009) and Revlon (this year) – with urgency in reaction. Plus, consumers are getting more and more demanding, where digital technologies have a great influence on the way they shop, specially on the decision-making process. Companies must take advantage of the new way consumers search, share reviews, compare prices, look for deals, before actually buying, targeting them in the right moment of their decision journey.Velosa, JorgeRUNRatão, Ana Rita Santos Perdigão Moreno2019-05-01T00:30:31Z2016-06-032016-06-03T00:00:00Zinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/masterThesisapplication/pdfhttp://hdl.handle.net/10362/20481TID:201526530enginfo:eu-repo/semantics/embargoedAccessreponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãoinstacron:RCAAP2024-03-11T04:05:02Zoai:run.unl.pt:10362/20481Portal AgregadorONGhttps://www.rcaap.pt/oai/openaireopendoar:71602024-03-20T03:26:15.141294Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informaçãofalse |
dc.title.none.fl_str_mv |
Using digital communication in hair coloration in Portugal to LOréal in collaboration with L´Oréal |
title |
Using digital communication in hair coloration in Portugal to LOréal in collaboration with L´Oréal |
spellingShingle |
Using digital communication in hair coloration in Portugal to LOréal in collaboration with L´Oréal Ratão, Ana Rita Santos Perdigão Moreno Digital marketing Inbound & outbound Social media Mobile marketing Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
title_short |
Using digital communication in hair coloration in Portugal to LOréal in collaboration with L´Oréal |
title_full |
Using digital communication in hair coloration in Portugal to LOréal in collaboration with L´Oréal |
title_fullStr |
Using digital communication in hair coloration in Portugal to LOréal in collaboration with L´Oréal |
title_full_unstemmed |
Using digital communication in hair coloration in Portugal to LOréal in collaboration with L´Oréal |
title_sort |
Using digital communication in hair coloration in Portugal to LOréal in collaboration with L´Oréal |
author |
Ratão, Ana Rita Santos Perdigão Moreno |
author_facet |
Ratão, Ana Rita Santos Perdigão Moreno |
author_role |
author |
dc.contributor.none.fl_str_mv |
Velosa, Jorge RUN |
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Ratão, Ana Rita Santos Perdigão Moreno |
dc.subject.por.fl_str_mv |
Digital marketing Inbound & outbound Social media Mobile marketing Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
topic |
Digital marketing Inbound & outbound Social media Mobile marketing Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Economia e Gestão |
description |
CEMS |
publishDate |
2016 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2016-06-03 2016-06-03T00:00:00Z 2019-05-01T00:30:31Z |
dc.type.status.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
format |
masterThesis |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
http://hdl.handle.net/10362/20481 TID:201526530 |
url |
http://hdl.handle.net/10362/20481 |
identifier_str_mv |
TID:201526530 |
dc.language.iso.fl_str_mv |
eng |
language |
eng |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
eu_rights_str_mv |
embargoedAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
application/pdf |
dc.source.none.fl_str_mv |
reponame:Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) instname:Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação instacron:RCAAP |
instname_str |
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
instacron_str |
RCAAP |
institution |
RCAAP |
reponame_str |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
collection |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) |
repository.name.fl_str_mv |
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos) - Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC) - FCT - Sociedade da Informação |
repository.mail.fl_str_mv |
|
_version_ |
1799137893079318528 |