Editorial for the ninth issue of ACTIO: science teaching
Autor(a) principal: | |
---|---|
Data de Publicação: | 2018 |
Outros Autores: | |
Tipo de documento: | Artigo |
Idioma: | por |
Título da fonte: | Actio (Curitiba) |
Texto Completo: | https://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/9109 |
Resumo: | Articles, interviews and thematic dossier in ACTIO. |
id |
UTFPR-13_e7c4b30376311aa03499edd0cd4b41b7 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:periodicos.utfpr:article/9109 |
network_acronym_str |
UTFPR-13 |
network_name_str |
Actio (Curitiba) |
repository_id_str |
|
spelling |
Editorial for the ninth issue of ACTIO: science teachingArtigos, entrevistas e dossiê temático na ACTIOScience education; Mathematics education; Interviews; Thematic dossierEnsino de ciências; Ensino de matemática; Entrevistas; Dossiê temáticoArticles, interviews and thematic dossier in ACTIO.Editorial para o nono número da ACTIO: docência em ciências.Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR)Panossian, Maria LúciaRezende, Veridiana2018-11-29info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdftext/htmlhttps://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/910910.3895/actio.v3n3.9109ACTIO: Teaching in Sciences; v. 3, n. 3 (2018); 1-5ACTIO: Docência em Ciências; v. 3, n. 3 (2018); 1-52525-892310.3895/actio.v3n3reponame:Actio (Curitiba)instname:Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR)instacron:UTFPRporhttps://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/9109/5767https://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/9109/5768Direitos autorais 2018 CC-BYhttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0info:eu-repo/semantics/openAccess2022-10-18T23:54:04Zoai:periodicos.utfpr:article/9109Revistahttps://periodicos.utfpr.edu.br/actio/PUBhttps://periodicos.utfpr.edu.br/actio/oaimarcelolambach@utfpr.edu.br||actio-ct@utfpr.edu.br||periodicos@utfpr.edu.br2525-89232525-8923opendoar:2022-10-18T23:54:04Actio (Curitiba) - Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR)false |
dc.title.none.fl_str_mv |
Editorial for the ninth issue of ACTIO: science teaching Artigos, entrevistas e dossiê temático na ACTIO |
title |
Editorial for the ninth issue of ACTIO: science teaching |
spellingShingle |
Editorial for the ninth issue of ACTIO: science teaching Panossian, Maria Lúcia Science education; Mathematics education; Interviews; Thematic dossier Ensino de ciências; Ensino de matemática; Entrevistas; Dossiê temático |
title_short |
Editorial for the ninth issue of ACTIO: science teaching |
title_full |
Editorial for the ninth issue of ACTIO: science teaching |
title_fullStr |
Editorial for the ninth issue of ACTIO: science teaching |
title_full_unstemmed |
Editorial for the ninth issue of ACTIO: science teaching |
title_sort |
Editorial for the ninth issue of ACTIO: science teaching |
author |
Panossian, Maria Lúcia |
author_facet |
Panossian, Maria Lúcia Rezende, Veridiana |
author_role |
author |
author2 |
Rezende, Veridiana |
author2_role |
author |
dc.contributor.none.fl_str_mv |
|
dc.contributor.author.fl_str_mv |
Panossian, Maria Lúcia Rezende, Veridiana |
dc.subject.por.fl_str_mv |
Science education; Mathematics education; Interviews; Thematic dossier Ensino de ciências; Ensino de matemática; Entrevistas; Dossiê temático |
topic |
Science education; Mathematics education; Interviews; Thematic dossier Ensino de ciências; Ensino de matemática; Entrevistas; Dossiê temático |
description |
Articles, interviews and thematic dossier in ACTIO. |
publishDate |
2018 |
dc.date.none.fl_str_mv |
2018-11-29 |
dc.type.none.fl_str_mv |
|
dc.type.driver.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/article info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
format |
article |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.uri.fl_str_mv |
https://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/9109 10.3895/actio.v3n3.9109 |
url |
https://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/9109 |
identifier_str_mv |
10.3895/actio.v3n3.9109 |
dc.language.iso.fl_str_mv |
por |
language |
por |
dc.relation.none.fl_str_mv |
https://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/9109/5767 https://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/9109/5768 |
dc.rights.driver.fl_str_mv |
Direitos autorais 2018 CC-BY http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 info:eu-repo/semantics/openAccess |
rights_invalid_str_mv |
Direitos autorais 2018 CC-BY http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
eu_rights_str_mv |
openAccess |
dc.format.none.fl_str_mv |
application/pdf text/html |
dc.publisher.none.fl_str_mv |
Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR) |
publisher.none.fl_str_mv |
Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR) |
dc.source.none.fl_str_mv |
ACTIO: Teaching in Sciences; v. 3, n. 3 (2018); 1-5 ACTIO: Docência em Ciências; v. 3, n. 3 (2018); 1-5 2525-8923 10.3895/actio.v3n3 reponame:Actio (Curitiba) instname:Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR) instacron:UTFPR |
instname_str |
Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR) |
instacron_str |
UTFPR |
institution |
UTFPR |
reponame_str |
Actio (Curitiba) |
collection |
Actio (Curitiba) |
repository.name.fl_str_mv |
Actio (Curitiba) - Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR) |
repository.mail.fl_str_mv |
marcelolambach@utfpr.edu.br||actio-ct@utfpr.edu.br||periodicos@utfpr.edu.br |
_version_ |
1797239984296558592 |