OS 4Ps DO COMPOSTO DE MARKETING NA LITERATURA DE CIÊNCIA DA INFORMAÇÃO

Detalhes bibliográficos
Autor(a) principal: do AMARAL, Sueli Angelica
Data de Publicação: 2000
Tipo de documento: Artigo
Idioma: por
Título da fonte: Transinformação (Online)
Texto Completo: https://periodicos.puc-campinas.edu.br/transinfo/article/view/6471
Resumo: The paper anal)'zes 60 dOCIll/lelltsabollt the 4Ps of marketing mix in libraries ill IlIforma/iollScience literatllrefrom 1975to 1995, in order to knolV the writers and IIOIVmall)' have IVrittellabollt the topic. It also asks s/lch q/lestions as: WIIOlVasthe pioneer? Who was the pioneer toadd Ps? It sholVs a cllronolog)' of the reviewed doc/llllents and it comments on the 4Ps, ands/lggests the adoption of the most cOlllpletedaddition proposal presented in order to gllarantee library future.
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